Mapjes "Niets erin..."

• BennieMak

Ik heb op dit moment een behoorlijke stapel met mapjes “Niets erin, niets eruit”. Bedankt voor het tot nu toe geslaagde toezicht. Ik ben al eens eerder een auto kwijtgeraakt op zo'n parkeerterrein, tot op heden alleen kentekenplaten.

Kan ik de mapjes ergens aanbieden voor hergebruik?

Tips:

- Laat kentekenplaten met popnagels vastzetten, zeker als het vastgeschroefd is

- Plaats je auto duidelijk in het zicht, m.n. 's nachts

- Natuurlijk geen (sporen van ) waardevolle spullen in je auto

- En natuurlijk controleren of je auto afgesloten is (vooral bij afstand bedienbare sloten)

• ¥ Lotje ¥

Tips:

- Laat kentekenplaten met popnagels vastzetten, zeker als het vastgeschroefd is

- Plaats je auto duidelijk in het zicht, m.n. 's nachts

- Natuurlijk geen (sporen van ) waardevolle spullen in je auto

- En natuurlijk controleren of je auto afgesloten is (vooral bij afstand bedienbare sloten)

**********************************************************************************************

ja en dan jatten ze je auto niet?8-)????? De mijne stond op een druk parkeer plaats , overdag ,weg auto . 14 dagen nadien inbraak in huis . Lag niks in de auto van papieren . Alleen een hoop kleding( in de kattebak die niet te zien was) ook foetsie …….:o

• BennieMak

Zelf vind ik de politie tip om het handschoenenkastje open te zetten wat te ver gaan. Probeer het eens door al hetgene ik zei, niet te doen. Dan horen we graag hoe het deze keer afloopt!!!

Veiligheid is toch meer het zo klein mogelijk maken van de kans dat het gebeurt. Je zou gelijk kunnen hebben dat het juist gebeurt doordat je de maatregelen neemt. Ik ben benieuwd!!!

• Sietse 45

¥ Lotje ¥ Schreef:

——————————————————-

> Tips:

> - Laat kentekenplaten met popnagels vastzetten,

> zeker als het vastgeschroefd is

> - Plaats je auto duidelijk in het zicht, m.n. 's

> nachts

> - Natuurlijk geen (sporen van ) waardevolle

> spullen in je auto

> - En natuurlijk controleren of je auto afgesloten

> is (vooral bij afstand bedienbare sloten)

> **************************************************

> ********************************************

>

> ja en dan jatten ze je auto niet?8-)????? De mijne

> stond op een druk parkeer plaats , overdag ,weg

> auto . 14 dagen nadien inbraak in huis . Lag niks

> in de auto van papieren . Alleen een hoop kleding(

> in de kattebak die niet te zien was) ook foetsie

> …….:o

Jij maakt nogal wat mee lotje als ik de berichten zoal lees

het ene nog sterker dan de andere:D

• ¥ Lotje ¥

Denk je dat het geen waar is mag je geloven . Moet wel zeggen het is wel even geleden . Ja blijkbaar maak je meer mee in het zuiden dan daar in het noorden van niemandsland B)-Je merk goed dat jij ver van de bewoonde wereld leeft . Ga eens in een stad wonen dan zie je het verschil B)en weet je wat er speel

• - Gerard -

Nou, dat is niet nodig hoor. Ik volg diverse wijkagenten via Twitter en er gebeurt van alles waar je -anders- geen weet van hebt. Een paar dagen geleden werden in het Oosten van het land, waar ik woon, nog een Mercedes, een Porsche en een Volvo gestolen. De Mercedes en Porsche zijn alweer teruggevonden. Er worden ook regelmatig mensen vermist. Krijg je een signalement door en het verzoek om het bericht te retweeten. En dan weer later dat de personen weer zijn aangetroffen.

Volg je de wijkagenten niet via Twitter dan gaat dat allemaal aan je voorbij.

• ¥ breed ­­¥

Ik geloof der wel:D Vraag me overigens wel af wat al die ``kleding`` in de kattebak deed|:S

:D

• ¥ Lotje ¥

De kleding had ik gewassen . mijn moeder lag in het ziekenhuis toen die tijd .. Auto gestolen met die kleding er in , en ja die kleding was toen ook foetsie .

• - Gerard -

De naam is - Gerard -, Jezus Christus is weer iemand anders.

Maar euh ….. ik reageerde op ¥ Lotje ¥

• ¥ breed ­­¥

Dat was dan extra verdrietig allemaal, auto gestolen, moeder in het ziekenhuis en de kleding van je moeder ook nog kwijt. Dat zal een rotdag voor je geweest.

Je krijgt nooit alles vergoedt en gaat altijd de boot in:S

Triest dat mensen die stelen er niet bij stil staan wat ze een ander aandoen, sowieso triest om aan de spullen van een ander te zitten.