Waarom maar 90 Euro?

• Hyperactief A-P

BennieMak Schreef:

——————————————————-

> Pluim voor de agenten, belediging en bedreiging is

> natuurlijk ook erg persoonlijk…

Mee eens BennieMak, maar ik vind persoonlijk die 4 minuten wel welletjes. Die agent heeft zijn uiterste best gedaan om medewerking zonder gevolgen van hem te krijgen. En wie dan niet horen wil, moet maar voelen. Zo was ik vroeguh ook niet één van de makkelijkste, maar waarvoor ik gestraft werd, had ik gewoon verdiend, en ik ben er niets slechter van geworden. Groetjes v Hyperactief A-P.

• BennieMak

Ik denk dan ook dat deze man met slechts 90 euro boete, toch erg getroffen zal zijn.Deze keer een voorbeeld van progressief sanctioneren.

Was jij vroegah echt een stoute jongen? Als gevolg daarvan geinteresseerd geraakt in het handhavingsbeleid van de overheid?

• Hyperactief A-P

BennieMak Schreef:

——————————————————-

> Ik denk dan ook dat deze man met slechts 90 euro

> boete, toch erg getroffen zal zijn.Deze keer een

> voorbeeld van progressief sanctioneren.

>

> Was jij vroegah echt een stoute jongen? Als gevolg

> daarvan geinteresseerd geraakt in het

> handhavingsbeleid van de overheid?

Hoe bedoel je deze vraag BennieMak? Ik was geen lievertje vroeguh, maar stond totaal niet stil bij de gevolgen, een boete nam ik voor lief, de enige keer dat ik echt wakker geschud ben, was op het moment dat ik voor de rechter moest verschijnen, en met de maximale proeftijd een maand voorwaardelijke gevangenisstraf achter de hand had staan. Dat was voor mij de grens, en de ommekeer. Ik had geluk dat ik toen net beroepsmatig langs de weg zat, anders was het anders uitgepakt denk ik. Groetjes v Hyperactief A-P.

• ¥ breed ­­¥

90 € is hoop geld anders.

mvg

Ow, die was voor Hyper:)

• Hyperactief A-P

breed Schreef:

——————————————————-

> 90 € is hoop geld anders.

>

>

> mvg

>

>

> Ow, die was voor Hyper:)

Klopt breed, maar staat in geen verhouding tot de gemiddelde verkeersovertredingsboete naar mijn mening. Groetjes v Hyperactief A-P.

• ¥ breed ­­¥

Na `t filmpje nog een keer bekeken te hebben zijn er een aantal redenen te bedenken waarom de agenten `t niet uit de hand laten lopen.

Ze worden gefilmd en zijn zich hiervan dermate van bewust dat ze zich inhouden, om de opgefokte situatie niet uit de hand te laten lopen.

Politie te paard is zeer kwetsbaar en realiseerd zich dit.

Deze politiemensen hebben vast hun goede reden, je ziet niet helemaal alles, en daardoor kan een filmpje nooit de volledige eerlijke context weergeven.

Een filmpje heeft een begin en een eind en is beberkt dus, zoals alles:)

mvg

• ¥ breed ­­¥

Na `t filmpje nog een keer bekeken te hebben zijn er een aantal redenen te bedenken waarom de agenten `t niet uit de hand laten lopen.

Ze worden gefilmd en zijn zich hiervan dermate van bewust dat ze zich inhouden, om de opgefokte situatie niet uit de hand te laten lopen.

Politie te paard is zeer kwetsbaar en realiseerd zich dit.

Deze politiemensen hebben vast hun goede reden, je ziet niet helemaal alles, en daardoor kan een filmpje nooit de volledige eerlijke context weergeven.

Een filmpje heeft een begin en een eind en is beperkt dus, zoals alles:)

mvg

• Hyperactief A-P

Politie te paard is zeer kwetsbaar en realiseerd zich dit. Aldus: breed 03/10/2012 07:43.

Dit stukje ga ik niet in mee breed. Groetjes v Hyperactief A-P.