Pot verwijt de ketel?

• BennieMak

Bron: http://nieuws.marokko.nl/23446/om-liet-veroordeelde-pedofiel-glippen/

Glipte volgens het bericht door de vingers van vele overheidsdiensten…dit moet vast erg frusterend zijn voor de lieden die het voor elkaar kregen om deze hufter veroordeeld te krijgen…

Om moe van te worden! :X

• ¥ breed ­­¥

En wat probeer jij nu te doen?

Wezijn allemaal mensen Bennie

mvg

• BennieMak

Aangeven dat ‘het systeem’ rot is…

• - Gerard -

Teeven heeft in de Tweede Kamer uitgelegd dat het toen zo geregeld was. Inmiddels is dat aangepakt.

• ¥ breed ­­¥

Daar heb je wel een beetje gelijk in, daar doe jij ook niks aan BennieMak, of wel:S

We weten allemaal hoe `t moet, maar doen er niks aan.

We zijn overgeleverd aan een stel criminelen in Den Haag, die luisteren niet naar de burger/ambtenaar/werkgever of nemer. Hun bedenken al die legale diefstallen, en haha:(, wij pikken dit, toch:?

Persoonlijk vraag ik me af waarom de Koningin niet in grijpt.

Soms worden er asociale beslissingen genomen in Den Haag door figuren waar ik niet op gestemd heb.

Ik stem altijd op Wilders van de PVV omdat hij vaak verwoord wat ik ook denk. Ik denk serieus dat Geert hard is in zijn verwoordingen, maar hij is eerlijk en en reikt de problemen waardoor een geboren en getogen Nederlandse Burger onder moet lijden.

En dat doet pijn, de waarheid doet pijn.

Gelukkig hebben we hier de vrijheid van spreken, alhoewel dat ook maar beperkt is.

Zo, en nu ga ik mijn dubbele zwarte kranten wijkjes doen:D