ik vind je irritant worden nep breed
Wat mij betreft doet het er niet toe wat Swov onderzoekt en met welke resultaten ze komen. De minister is in dit land de baas, PUNT. Ik las deze week op Twitter over 2 controles (alcohol) door de politie in en rondom mijn woonplaats en tijdens beide controles bleek dat niemand van de honderden gecontroleerden teveel had gedronken. Dus …. het (wat het dan ook is) helpt wel. Want ik moet er niet aan denken dat een van mijn kinderen door een dronken boerenlul wordt doodgereden omdat e.o.a. stichting vindt dat controles geen nut hebben. OPZOUTEN met die stichting.
Ik heb gisteren ook gekeken naar Buitenhof. Daar was een rechter te zien en de man snapt het tenminste. Zijn persoonlijke mening, vindt hij, is volkomen irrelevant. Het is zelfs zo dat hij zijn mederechters, bij een meervoudige kamer, er op wijst …. mocht hij bij een zaak op de e.o.a. persoonlijk betrokken zijn. De man gaat puur voor wat er in de wet staat. Een man waar ik dus, daarom alleen al, bewondering heb.
Volgens mij heb je iets niet begrepen: de SWOV zei juist dat controle op fietsverlichting een lagere prio moest hebben dan alcoholcontroles.
Opstelten overrulede dat en vond dat er meer aan fietslampjes gedaan moest worden.
Dan ben je als Opstelten de baas van de organisatie die IGP (informatie gestuurde politie) moet zijn/worden.
Dan ga je dus op persoonlijke onderbuikgevoelens een veto uitspreken.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?