uhh de vtsPn maakt die rommel.
Voorziening tot samenwerking Politie Nederland.
Ik, en tig anderen, KlaasVaak. Ik weet niet of jij een iPhone hebt, maar kijk dan even bij recensies. 138 reacties met allemaal de tekst in de trant van: ‘waardeloze app, net zoals de politie’. ‘Deze app is net zo hopeloos als de politie soms. Werkt voor geen meter’. Dus, als er eens iemand de verantwoordelijkheid neemt en de maker Firm IT de opdracht geeft die troep offline te halen, dan stopt het afkzeiken van de politie misschien ook eens een keer. Nu lijkt het …. wij zijn waardeloos, en u mag er best over zeiken … het interesseert ons allemaal niet.
Ik heb geen iPhone. Ik vind Apple-adepten zielig. Ik heb medelijden met ze.
En dat de politie-app op Apple niet werkt boeit mij niets. Verspilde moeite om erover te klagen. Ik kan er niets aan veranderen. Kinderziekten.
Kijk ik kan ook zeggen: als het niet werkt, gooi je je iPhone lekker weg. Ik heb een Android en daar werkt het wel.
Dus gooi je iPhone weg Gerard, hoef je ook niet te klagen. Werkt je kaarten-app ook. Ook zo'n waardeloze app. die elders wel werkt.
Maarja, je koopt een iPhone want je gelooft erin.
Ik niet ik koop een redelijk geprijst toestel en dat doet wat het moet doen.
En betaal geen cent voor “het geloof” dat Apple heet. Laat staan voor kinderarbeid en zelfmoordfabrieken.
KlaasVaak. Schreef:
——————————————————-
> Ik heb geen iPhone. Ik vind Apple-adepten zielig.
> Ik heb medelijden met ze.
> En dat de politie-app op Apple niet werkt boeit
> mij niets. Verspilde moeite om erover te klagen.
> Ik kan er niets aan veranderen. Kinderziekten.
Nee, jij kunt er niks aan doen … ik neem jou ook niks kwalijk.
>
> Kijk ik kan ook zeggen: als het niet werkt, gooi
> je je iPhone lekker weg. Ik heb een Android en
> daar werkt het wel.
> Dus gooi je iPhone weg Gerard, hoef je ook niet te
> klagen. Werkt je kaarten-app ook. Ook zo'n
> waardeloze app. die elders wel werkt.
:D Ik wacht even op een nice Win8 telefoon. Die Nokia's zijn me te lelijk. Ik heb verder ook niks met Apple. Maar ik heb dat ding al 3 jaar, ondertussen lekker goedkoop. Mooiste vind ik bankieren via de iPhone app.
>
>
> Maarja, je koopt een iPhone want je gelooft erin.
> Ik niet ik koop een redelijk geprijst toestel en
> dat doet wat het moet doen.
> En betaal geen cent voor “het geloof” dat Apple
> heet. Laat staan voor kinderarbeid en
> zelfmoordfabrieken.
Nou, dat laatste boeit me helemaal niks. Kinderarbeid …. hoe denk je dat Nederland groot is geworden? En nu een wijzend vingertje naar dat soort landen. Terwijl dat soort landen waarschijnlijk helemaal NIKS met het enorme Nederland hebben.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?