Sins onze zoon de sleutel van de voordeur bij de buurvrouw S…. is vergeten, en zij zegt hem niet gevonden te hebben. Missen wij dingen uit huis. Bv. Medicijnen, zware pijnstillers die ik gekregen heb omdat ik een zwaar auto ongeluk had. Krijg je dus niet zomaar. Gereedschap, ritsie pijpsnijders Waterpas van gegoten aluminium, koop je niet zomaar bij de bouwmarkt is te duur. Een antieke lijm tang, chinees servies, eclectische nagelvijl. Wij zijn het kwijt en omdat zij het zo leuk, mooi, enz. vond heeft ze het ook gekocht.
Ik heb de sloten van mijn huis vervangen nu is de buurvrouw boos. Onze zoon mag niet meer tussen de bij haar een broodje eten. Haar 2 dochters zitten op de zelfde school en komen dan ook thuis eten.
Ik denk dat de buurvrouw mevrouw S…. wraak op mij en mijn gezin wil nemen.
Ik werd zondag 11-11-2012 om 16:30 uur gebeld door de politie. Mevr. S…. heeft aangifte gedaan over dat ik mijn zoon mishandel.
Uit Wraak denken wij.
Krijg vrijdag een brief Advies meld punt kindermishandeling dat zij aankomende dinsdag langs komen. Heeft zij verteld dat hij naakt bij ons in bed slaapt. Dat wij hem met voorwerpen op het hoofd en lichaam slaan. Ze moeten navraag bij de huisarts en school doen.
Ze scheld hem steeds uit. Hij gaat veel met een donker kleurig meisje om. Ook met andere culture jongens en meisjes. Ze hebben de zelfde hobby.
Dat is het een kanker nikker neuker, een nikker ziekte. Mijn zoon heeft nu nachtmerries slaapt slecht. Mijn auto is flink beschadigd. Buurvrouw mevrouw S…. zegt, “volgende keer staat hij er niet meer. Rot op met je auto”. Denk na zo een opmerking dat zij het gedaan heeft. Wat word het volgende. Wie weet wat we nu moeten doen of wat je hier aan kan doen.