Vraag aan motorrijders van politie

• Edwin

Beste forumleden,

Een vraag aan de motorrijders onder jullie. Hoe zorgen jullie er voor dat je handen warm blijven? En dan niet met allerlei verwarmingselementen e.d., nee, welke handschoenen gebruiken jullie bijvoorbeeld?

Hoor graag van jullie.

Groeten Edwin

• Edwin

Zie na het plaatsen van mijn bericht opeens allemaal ‘oude’ bekenden van het oude ‘beveiligingsprikbord’… :D

Mannen, ik leef nog hoor! Drukker dan ooit met lesgeven…. ;)

• Reja

Die mannen van mij hebben nog een leerzame dag bij jou tegoed……

(weten ze gelukkig zelf niet).

En ik moet mijzelf nog bij jullie nieuwe meldkamer uitnodigen. Toch maar wat gaatjes vrij maken in je agenda komend jaar Edwin. Alvast alle goeds voor 2013.

• KlaasVaak.

Ik rij zelf niet. Weet niet welk merk handschoenen de motorrijders hebben.

Er is ook onderscheidt tussen motorrijders van de verkeersdienst en van de wijkpolitie.

En dan hangt het er nog vanaf of je beschikt over een (wijk)motor met handvatverwarming.

Maar ik weet wel hoe ze hun handen warmen: aan een plastic bekertje koffie, thee of chocomelk. :D

• ¥ Lotje ­­¥

Maar ik weet wel hoe ze hun handen warmen: aan een plastic bekertje koffie, thee of chocomelk

*******************************************************************************

haha:D

• DePeter

Of aan hun Potlood:D:D:D

grtzzz

• ¥ Lotje ­­¥

ooo howw ::o

• KlaasVaak.

dit wordt raar….

er zijn ook vrouwelijke motorrijders

en wist je dat agenten in de regen geadviseerd wordt een potlood mee te nemen de straat op

omdat een pen op een nat papier (bekeuring) niet schrijft en een potlood wel?

• - Gerard -

En nog steeds zo'n dikke kop?>:D<

• ¥ Lotje ­­¥

Dan sta je er ook niet vet op. Kunnen ze beter een stift meenemen ;)