Nieuw politie uniform politie 2014

• DePeter

En uh …. het gevaarlijkste ‘wapen’ van de politie vind ik nog altijd hun portofoon. 1 zinnetje door dat ding en het wemelt van die uniformen.

Dan zal er wel ergens een nest zitten. :D:D:D

Maar wat te denken als ze hun bonnenboekje pakken? Nou!! Dat maakt ook wel indruk hoor.

grtzzz

• - Gerard -

Ja, dat is NADAT er iets is gebeurd wat strafbaar is gesteld. Het veelvuldig anwezig zijn van die gele jassen werkt, wat mij betreft, ook aardig preventief.

• - Gerard -

Ik zag vanmorgen een twitterbericht van een Friese politieagent. Hij had zijn nieuwe bikersuniform al binnen ….. dat met het gele vlak dus. Zit ook een foto in dat twitterbericht.

• KlaasVaak.

bikers heb een ander uniform

want de reguliere jassen zijn bijvoorbeeld te kort op de rug.

• - Gerard -

Volgens mij gaat het toch om de keuze: geel vlak of gele strepen. En laat nu dat bikersuniform precies dat gele vlak hebben. Hoe groot schat jij dan (jij kent de politie van binnenuit natuurlijk) de kans in dat het toch gele strepen gaan worden?

• Starsky79

Alles is nog mogelijk. Ik ben zelf biker en de ontwikkeling van het nieuwe uniform voor bikers was een half jaar geleden nog lang niet af. Had te maken met de eisen die kleding moet hebben. Er is ook nog geen communicatie geweest dat het nu ineens wel af is.

Misschien is het een proef. Zou kunnen natuurlijk. Maar voorlopig fiets ik nog in het blauw.

Gr.

• hans

Ik vind de nieuwe uniformen slecht. Ze kunnen ook de oude pakken houden. ze willen nu bezuinigen op de gehandicapten zorg terwijl ze daar beter op kunnen bezuinigen.(td)

• Planner

hans

Ze kunnen ook de oude pakken houden. ze willen nu bezuinigen op de gehandicapten zorg terwijl ze daar beter op kunnen bezuinigen.

En de oude pakken hoeven nooit vervangen te worden want die sluiten niet en kosten dus verder niets? Wellicht is het nieuwe uniform op termijn wel goedkoper….

• jobcop

Hoor ik daar iemand iets zeggen over een nieuw bike-uniform? Ik was in de veronderstellingen dat alle draagproeven stop waren gezet en alles terug verwezen was naar de tekentafel. Zo verdient Co van Beek uit Utrecht er nóg meer aan, en van mij mag hij. Maar zijn er plaatjes? ik h beb nu de blauwe broek met de blauwe jas, maar wat wordt het dan?

Oh ja, en deze wijkagent, als hij door de wijk loopt ( ja, er zijn ook nog lopende agenten) draagt, ook bij een controle, gewoon een pet. Zouden er meer moeten doen!

• - Gerard -

https://twitter.com/feike_groen