Dat is jouw voorstelling.
Maar die ligt mijlen ver van de realiteit want daar heb jij geen kaas van gegeten.
Jij kleurt het plaatje in zoals jij denkt dat iets is. En dat is dan jouw waarheid.
Wat is nu jouw vraag of wat is je antwoord?
Grappig verhaal, kan er wel om lachen.
Maar het wordt nooit anders bij de politie omdat:
a. Ze vinden zichzelf geweldig goed.
b. Communicatie naar/met gewone burgers is hopeloos slecht.
c. De politie wordt gehinderd door heel veel wetten en regelgeving.
En, het ontbreekt de politie aan gezag op straat. Daar gaat dat nieuwe uniform helemaal niks aan veranderen zoals de 3 bovenstaande tekortkomingen niet worden opgelost.
Dat zal, maar ik ben benieuwd naar de reactie op ‘de cap’. Zal mij niks verbazen als het: ‘twee cheeseburgers en een milkshake’ o.i.d. veelvuldig te horen zal zijn.
Maar goed, wat communicatie betreft: er was laatst in mijn woonplaats een burgernetactie. 10% van de bevolking doet mee. Een oude vrouw werd vermist. Binnen 10 minuten was ze alweer terecht. En dan volgt een bericht dat de burgernetactie wordt ingetrokken maar geen hond (zo schrijft de media) weet of er ooit sprake is geweest van een daadwerkelijk vermissing. Dus, dat niet communiceren waar de politie ontzettend goed in is, roept bij zo'n simpele actie meer vragen op dan de politie bereid is te beantwoorden. En dan loop je het - voor de hand liggende -gevaar dat de ‘gewone burger’ bij de volgende burgernetactie ‘een stuk minder snel reageert’ of zelfs helemaal niet meer reageert. Maar ik heb niet het idee dat de politie zich dat beseft of dat de politie zo arrogant is (en daar neig ik naar) dat het ze geen zak interesseert.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?