Schilderswijk

• Karel

http://www.nujij.nl/algemeen/telegraaf-belaagd-in-schilderswijk.23191976.lynkx

Mannen ik denk dat er nog veel werk te doen is voor jullie, zoiets moet toch niet kunnen/mogen in ons nederland.

Lees ook eens de reacties van de verontruste burgers.

• KlaasVaak.

Allemaal gevolg van beleid van gemeente, woningbouwverenigingen (in overleg met gemeenten), en politiek.

De politie kan alleen maar handhaven naar beschikbaarheid.

• Arie

Mooi, kunnen we hier weer 300 reacties plaatsen over wat voor een klote politie/Jeugdzorg/gemeente/de hele wereld we wel niet hebben die er voor zorgt dat jongetjes vermoord kunnen worden en journalisten bekogeld.

• Karel

Zo zwart moet je het nu ook weer niet zien Arie.

• - Gerard -

Dat wordt allemaal nog uitgezocht Arie. Komt goed. Zal vooral naar elkaar wijzen worden en allemaal hebben ze gelijk. En de gewone burger staat buitenspel. Mooi land hè, dat Nederland?

• - Gerard -

En dan regel je dat er te weinig politie is, en dan ligt het OOK NIET aan de politie. Zie ook mijn reactie op Arie.

• Planner

Jij denkt dat het de politie is die bepaald hoeveel politie er in bepaalde wijken ingezet wordt?

• - Gerard -

Nee, hoezo? Ik heb wel eens gelezen van een hfd. comm. die het aantal overvallen op geldtransporten toen nog te weinig vond om die geldtransporten door de politie te laten begeleiden. Daar hadden ze voor zichzelf een aantal voor verzonnen. Als dat aantal gehaald zou worden dan kwam er politiebescherming.

Maar ik zag ook een staatssecretaris Teeven vertellen dat de politie te weinig illegale medelanders had aangehouden. Dat moesten er volgens hem 4.800 zijn en de politie had er slechts 4.000 aangehouden. Nou, dan gaat die Teeven de politie nog maar eens uitleggen wat in het regeerakkoord staat en dat de politie dat DUS maar te doen heeft.

En ook, in dat gat waar ik woon, zie ik de wijkagent wel eens reageren op klachten over het parkeren. Dan gaat hij met de gemeente in gesprek en weet ik dat er dus helemaal niks gaat gebeuren. Ja, ik 2014 zal er wel een plan van aanpak komen, in 2015 een commissie, en in 2016 zal er misschien een zooi BOA's worden opgetrommeld.

Dus, of de politie besluit iets te gaan doen of ze krijgen opdracht iets te moeten doen. Geen idee, ik zit niet bij de politie.

• ¥ Lotje ¥

Karel Schreef:

——————————————————-

> http://www.nujij.nl/algemeen/telegraaf-belaagd-in-

> schilderswijk.23191976.lynkx

>

> Mannen ik denk dat er nog veel werk te doen is

> voor jullie, zoiets moet toch niet kunnen/mogen in

> ons nederland. nou.. dan ga jij ze dat eens zeggen . dat ze op moeten houden .B)

> Lees ook eens de reacties van de verontruste

> burgers.Das alleen niet in Den HAAG , Das ook in Rotterdam, Amsterdam, Breda ect….

En waarom zeg je ,, mannen ik denk dat er nog veel werk te doen is????? hey de mensen . de klojo,s doen het zelf hoor . en politie ect. zou het weer op moeten knappen.Die lui moesten zich schamen , om zich niet te kunnen gedragen . of .. liever gezegd,voorwaarts naar huis toe .{ vliegend dan} Als je snap wat ik bedoel .

• Sietse 45

http://www.youtube.com/watch?v=-q2cjMKG1mI