Ze zijn er nog: Echte boevenvangers!

  • BennieMak

    http://www.nieuws.nl/algemeen/20131227/IJzersterke-motoragent-arresteert-eigenhandig-twee-inbrekers-en-weerstaat-zware-klap

    Een bonus voor deze agent!

  • DePeter

    En wat is hier nu zo bijzonder aan? Hij doet zijn werk goed, niet meer dan dat.

    Een bonus lijkt mij compleet onnodig en zelfs ongepast, want daarmee zou je de inzet van anderen agenten

    teniet doen. Het zou lijken of andere agenten niet tot deze daad zouden komen.

    grtzzz

  • KlaasVaak.

    (tu)

  • BennieMak

    Het bijzondere is dat hij boeven heeft gevangen! Zoals ook in de titel te lezen valt

    Zometeen als de economie weer enigzins aantrekt, dan horen we hier weer het hele korps in koor: Meer salaris voor ons, wij willen ook marktconforme salarissen blah blah

    Waarom zou deze agent geen bonus verdienen aan deze uitzonderlijke prestatie!

  • DePeter

    Dus als een agent boeven vangt noem jij dat bijzonder? Ik noem dat een van zijn taken.

    En wat is er mis met een marktconform salaris? Dat wil ik ook en ik durf met 100% zekerheid te zeggen dat jij en de rest van onze werkzame bevolking dat ook wil.

    Iemand extra gaan belonen omdat hij/zij zijn werk doet is volstrekt belachelijk, je hebt gezien wat de bonussen ons in de bankensector gebracht heeft, dat graag nooit meer.

    Tja mijnheer ik krijg een bonus omdat u vandaag de 10de bent die ik een bekeuring geef. (td)

    grtzzz

  • BennieMak

    DePeter Schreef:

    ——————————————————-

    > Tja mijnheer ik krijg een bonus omdat u vandaag de

    > 10de bent die ik een bekeuring geef. (td)

    >

    > grtzzz

    Overdreven, en ook een rustig en gezellig uiteinde van 2013…

  • DePeter

    Tja, ik denk er het mijne van.

    Grtzzz en ook jij en alle bezoekers een te gek 2014, ik wens je alle goeds in goede gezondheid toe.:)-D

  • BennieMak

    Thanxs en eensgelijk, volgend jaar rollebollen we weer verder!