Wat een rare gedoe bij de politie
Wat was het geval , terwijl ik onderweg ben en over mobiel internet en een laptop
beschik en nu achter in de auto zit en nog op Nederlands grond gebied ben
het volgende
Er kwam een politie stop . want het was een Duitse kenteken en het was een terreinwagen
met een laadbak max 750 KG en daar kan dus een brommobiel vervoerd worden die zat goed vast
en de achterschuif dicht dus daar kennen ze niet over vallen.
Maar een buitenlandse wagen en dan een brommobiel er bovenop met Nederlands kenteken dat werd
een politie stop , om te controleren of het niet een gestolen brommobiel was die in Duitsland of zo verhandeld
gaat worden.
Dus oke tot hier goedwerk.
Ik liet mijn ausweizen zien en kenteken bewijs dus dat was goed.
Maar toen gingen ze zeiken ten eerste werd de nummer in de brommobiel de motor kap genoteerd en
om er zeker van te zijn ondanks alle bewijzen.
en daarna gingen ze tegen de oost Duitse bestuurder zeiken over andere dingen
en mierenneuken is er niks bij toen men begon over het feit dat er geen sticker met D van Duitsland opstand
maar wel een auto sticker met DDR , dat mocht wel maar er moest een gewone Duitse sticker bij .
Die land stickers zijn niet echt nodig met duitse kentekens kun jezelf de regio terplaatse weten waar iemand vandaan
komt .
De auto met laadbak werd doorschenen etc.
Als vroeger in DDR de papieren in orde waren na een controle was het oké ,namens een BOA uit de DDR tijd
Zo kan ik daar zelf met de brommobiel terug en kan ik tot 20 maart dat ik n u even roostervrij ben in oost duitsland zijn en hoef ik niet halverwege de week al met de trein terug .
Het lijkt wel een westerse imperialistisch complot de de politie via de staat der Nederlanden uitvoert op mensen uit de voormalige heilstaten die door het westerse imperialisme is gesloopt