rara manier van politie controle

  • namens oud BOA/agent uit de DDR

    Wat een rare gedoe bij de politie

    Wat was het geval , terwijl ik onderweg ben en over mobiel internet en een laptop

    beschik en nu achter in de auto zit en nog op Nederlands grond gebied ben

    het volgende

    Er kwam een politie stop . want het was een Duitse kenteken en het was een terreinwagen

    met een laadbak max 750 KG en daar kan dus een brommobiel vervoerd worden die zat goed vast

    en de achterschuif dicht dus daar kennen ze niet over vallen.

    Maar een buitenlandse wagen en dan een brommobiel er bovenop met Nederlands kenteken dat werd

    een politie stop , om te controleren of het niet een gestolen brommobiel was die in Duitsland of zo verhandeld

    gaat worden.

    Dus oke tot hier goedwerk.

    Ik liet mijn ausweizen zien en kenteken bewijs dus dat was goed.

    Maar toen gingen ze zeiken ten eerste werd de nummer in de brommobiel de motor kap genoteerd en

    om er zeker van te zijn ondanks alle bewijzen.

    en daarna gingen ze tegen de oost Duitse bestuurder zeiken over andere dingen

    en mierenneuken is er niks bij toen men begon over het feit dat er geen sticker met D van Duitsland opstand

    maar wel een auto sticker met DDR , dat mocht wel maar er moest een gewone Duitse sticker bij .

    Die land stickers zijn niet echt nodig met duitse kentekens kun jezelf de regio terplaatse weten waar iemand vandaan

    komt .

    De auto met laadbak werd doorschenen etc.

    Als vroeger in DDR de papieren in orde waren na een controle was het oké ,namens een BOA uit de DDR tijd

    Zo kan ik daar zelf met de brommobiel terug en kan ik tot 20 maart dat ik n u even roostervrij ben in oost duitsland zijn en hoef ik niet halverwege de week al met de trein terug .

    Het lijkt wel een westerse imperialistisch complot de de politie via de staat der Nederlanden uitvoert op mensen uit de voormalige heilstaten die door het westerse imperialisme is gesloopt

  • - Gerard -

    Oké. Kijk, wat jij zeiken noemt noemen we in Nederland controleren. De politie maakt zelf wel uit wat ze controleren, daar is de mening van een oud BOA / agent uit de voormalige DDR niet voor nodig.

    De een zal het zeiken noemen, de ander vindt het prima. Hoe dan ook, de controles door de politie vinden gewoon plaats.

  • KlaasVaak.

    Maar toen gingen ze zeiken ten eerste werd de nummer in de brommobiel de motor kap genoteerd en

    om er zeker van te zijn ondanks alle bewijzen.

    Ik zie geen ‘bewijzen’ en je noemt er ook geen.

    ls vroeger in DDR de papieren in orde waren na een controle was het oké ,namens een BOA uit de DDR tijd

    Toen is het dus misgegaan. En als jij toentertijd BOA was deed je je werk niet goed.

    Een kentekenbewijs is geen ‘eigendomsbewijs’.

    En ‘geen aangifte’ in de politiesystemen is niet hetzelfde als ‘niet gestolen’.

    Als jij bij mij inbreekt tijdens mijn vakantie en al mijn papieren EN mijn auto meeneemt weet ik van niks.

    Dan is mijn auto dus ook nog niet als gestolen gemeld tijdens de voertuigcontrole.

    …dat ik n u even roostervrij ben in oost duitsland

    En Oost-Duitsland bestaat al een tijdje niet meer.

    En voor iemand die zegt Duitser te zijn (geweest) is (zelfs) je Duitse spelling abominabel.

    Zelfstandige naamwoorden schrijven ze met een hoofdletter. Het is ‘Ausweis’ en niet ‘ausweizen’.

    En tenslotte: Als jouw auto nog een DDR sticker heeft ben ik benieuwd wat voor kentekenplaat jouw auto heeft.

    Als die ook nog uit de tijd van de ‘Heilstaat’ DDR is dan is een landensticker WEL verplicht. Zeker als je ermee in Nederland rijdt.

  • Roaming

    Zeg jij moet beter lezen.en beter uit je ogen kijken voor je reageert . daar werd je in ddr voor opgepakt

    Ik ben een Nederlander en had 2 oost duitsers op bezoek gehad nog echt DDR aanhagers en heb er 10 dagen aan gekoppeld

    grubben aus regio stralsund dierhagen . o ja morgen avond drink ik koffie bij een oud staatshoofd die 6 weken president geweest was . Ik ken egon krenz persoonlijk deze heeft met hervormingsgezinde honnecke weg getrapt om daarna de zaak te hervormen economie en mensenrechten met behoud van de DDR heilstaat die kans is hem door westerse imperialisten waar jij als politie een van bent ontnomen . Als dank heeft egon krenz nog 6 jaar gevangenis straf gehad als politiek gevangen van het westerse imperialistisch systeem

    tegenwoodig is internet niet meer aan huis gerelateerd met roaming onbeperkt een week mobiel internet en je kunt over streek info opvragen etc.,

    en wie moet bewijzen dat er iets gestolen is , de politie en niet andersom klaasvaak poeting

    grubben aus regio stralsund dierhagen

  • - Gerard -

    Doe Krenz de groeten en de mazzel. Tjo.

  • KlaasVaak.

    grubben

    is dat Duits?

    en wie moet bewijzen dat er iets gestolen is , de politie en niet andersom

    En dus doet de politie onderzoek.

    Ze controleert of een chassisnummer bij het kenteken hoort.

    Ze controleert of het chassisnummer niet bij een gestolen voertuig hoort.

    Ze controleert of het kenteken niet bij een gestolen voertuig hoort.

    Ik zie nog steeds niets vreemds aan een onderzoek van je brommobiel.

  • Beheerder (Dennis)

    klaasvaak poeting ?

    Graag even “volwassen” reageren!

  • Erich

    Ach ja! weer een posting van de welbekende Hans met hond . Heeft al verschillende prikborden de vernieling in geholpen. Tragisch geval!

  • hans

    Er is er maar een die met naam laster de sluiting van prikborden op zijn geweten heeft en dat ben jij karel uit rotterdam

    Jij bent door het hoofd van startpagina niet voor niks als lokaal beheerder ontslagen.

    Wat ik in mijn leven met fauna doe is een maatschappelijk legitiem iets en geen criminele aktiviteiten

    http://forum.infopolitie.nl/viewtopic.php?t=34671