Kan dit nou zo maar..?

  • Oelan-Bator

    Zie het topic hieronder en dezelfde reactie in het topic daar weer onder.

    Dat Hans met hond en zijn opponent Karel compleet gestoord zijn is wel duidelijk, maar mijn vraag aan de politiekenners hier is de volgende:

    Tegen mensen die gestoord zijn kun je niets ondernemen maar zodra ze de wet overtreden toch wel lijkt me zo. Deze twee schenden allerlei wetten en met name de discriminatie wetten (antisemitisme).

    - Hoe kan het dat deze figuren al jaren de prikborden vervuilen, zonder dat de politie ingrijpt..? (ik weet dat er al verscheidene malen aangifte is gedaan)

    - Hoe kan het dat startpagina.nl niet ingrijpt om deze twee voor het leven te bannen..?

    Graag jullie reacties.

  • KlaasVaak.

    STAP 1: NEGEREN, NIET OP REAGEREN.

    Dan je vraag:

    Het heeft alles te maken met prioriteiten, hoeveelheid beschikbaar personeel en de aard van de zaak.

    In prinicipe is het een civielrechtelijke kwestie.

    De schrijvers overtreden de huisregels van het forum.

    Dus de benadeelden moeten zich bij de beheerders melden. En die moeten optreden en de berichten verwijderen.

    De beheerders (of hun ‘werkgever’) moeten, als ze dit willen uitbannen, betere forumsoftware gebruiken zodat IP-spoofing niet meer voorkomt en een IP-ban of accountban echt werkt.

    Ook kan men met een wachtwoord werken dat alleen naar betaal-mailadressen (liefst alleen uit NL) gaat en niet naar vrij aan te maken mailadressen (msn/gmail/etc)

    Dan kan er ook een strafrecht-rechtshulpverzoek gedaan worden aan de NL-se mailprovider om de identiteit te achterhalen van de auteur van de lasterberichten.

    Daar dit nu allemaal te lastig is door brakke software van het forum zal de politie zich niet geroepen voelen om er de benodigde veelheid aan tijd in te stoppen.

    En blijft het wat het is: civielrechtelijk.

  • Beheerder (Dennis)

    We blijven ze verwijderen en blokkeren. Meer dan dat kan eigenlijk niet :(

  • hans

    Er is er maar een die met naam laster de sluiting van prikborden op zijn geweten heeft en dat ben jij karel uit rotterdam

    Jij bent door het hoofd van startpagina niet voor niks als lokaal beheerder ontslagen.

    Wat ik in mijn leven met fauna doe is een maatschappelijk legitiem iets en geen criminele aktiviteiten

    http://forum.infopolitie.nl/viewtopic.php?t=34671