Volkert van der Graaf met proefverlof/vrij

  • - Gerard -

    Daar wordt hij helemaal niet mee gepakt. Of denk je dat ze hem wekelijks gaan fouilleren? Hij loopt straks de gevangenis uit en is uit het zicht van justitie. Het zijn ambtenaren, Planner. Ambtenaren denken niet zoals jij en ik. Ik had mijn hele leven lang een wapen kunnen dragen, ik ben nog nooit gecontroleerd door de overheid.

    offtopic.

    Ik had 2 weken geleden nog gebeld naar bijzondere wetten (of heet dat tegenwoordig korpschefzaken?). Over wie nou eigenlijk de part. Beveiligers in het wild mag controleren met de nieuwe politieorganisatie.

    Antwoord van BW: part. Beveiligers worden nooit gecontroleerd, geen agent op straat te vinden die ook maar iets snapt van de WPBR. Hooguit dat ze eens een horecaportier aan zijn jas trekken maar dan moeten het echt regenen van klachten over die portier. Anders ook al niet.

    ontopic.

    Het sterft in dit land van de vuurwapens. Het arsenaal waarover de politie beschikt is peanuts.

  • KlaasVaak.

    PB'tje

  • - Gerard -

    Gelezen. Top.

    Ik zag trouwens een berichtje dat de 4.000 ste volger op jullie Twitter-account een dagje met jullie mee mag in de dienstauto. Ook leuk voor ‘de winnaar’.

  • KlaasVaak.

    Gebeurt vaker in ons district.

    Binnenkort gaat er ook iemand met mij mee naar aanleiding van een tweet (ergens in eerste helft van december) van mij.

    Deze persoon had de benaderingsvraag het best beantwoord.

  • - Gerard -

    Uitstekende manier om willekeurige ‘burgers’ kennis te laten maken met het politiewerk in jouw stad en ze daar een dagje bij te betrekken. Opent vaak de ogen.

  • rijsbergen

    Gewoon heel mijn zin lezen. Dat is toch niet zo moeilijk??

  • DePeter

    Doodslag en verboden wapenbezit schat ik zo in.

    grtzzz

  • BennieMak

    Gedaan! Neemt niet weg dat h.e.e.a. een antwoord zou zijn op mijn vraag: http://politie.startpagina.nl/prikbord/16989228/16994347/re-volkert-van-der-graaf-met-proefverlofvrij#msg-16994347

  • BennieMak

    Ik weet niet hoe jouw mening in elkaar steekt, dus ja, ik ben het spoor daarvan bijster…

  • BennieMak

    Je gaat nu commentaar geven op je eigen commentaar? :D