beetje waadering is op zijn plaats!

• Pim de kazernerat

waardering

als een militair uitgezonden is geweest krijgen ze gelijk weer een medaille,dat gun ik ze best hoor begrijp me niet verkeerd

maar de echte helden zijn politie en brandweer mensen ,zeker in grote steden is het af en toe net wild west

en krijgen ze daar wel eens de eer die ze toekomt?? NEE dus, beetje meer waardering zou op zijn plaats zijn

• Kot

Oh, die krijgen ze van mij ook hoor. Ze mogen inderdaad best een centje meer verdienen. Maar Maandag het verkeer hinderen vind ik te ver gaan. Moeten wij als burgers eens doen. Dan delen ze een bonnetje uit!

Dus ik denk dat ik maar ga hinderen bij het hinderen…….

• wim

Nee joh, geen waardering, ze (de politie) schrijven toch alleen maar bekeuringen.

Toch? :)

• bertus

wel waardering, maar de personen waar het om gaat bereiken ze hier niet mee,

alleen voetbalfans die gewoon voetbal willen zien…toch raar dat de voetbal nu weer getroffen zou worden, terwijl er wat anders gezegd is eerder door de bonden.

• serine

ik rij landrover….ga ik gewoon door de berm…kids moeten op tijd op school zijn…

geef maar een bon…betaal ik schouder ophalend …:D

• De enige echte Frits

Goed idee!

Wellicht kan je als burger op die manier meteen aandacht vragen voor die absurd hoge brandstofprijzen die wij moeten betalen hier.

Dus graag alle burgers hinderen bij het hinderen!

mzzl,

Frits.

• ~karin~

idd weer onschuldig burgertje pesten, ik krijg steeds meer en meer een hekel aan ze.

bleh

vorige keer waren ze aan het staken hier in grunn en gingen ze wandelen met de oudjes van het verzorgingshuis, kijk dat mag van mij.

Ga lekker staken en maak je gelijk nuttig, die oudjes komen al niet vaak buiten en waren dol gelukkig.

Dat wekt respect, maar voetbal supporters pesten en burgertje pesten met oponthoud NEEEEEEEEEEEEE

Maar al schreeuw je het hier van de daken er zal toch niet worden geluisterd.

Mensen krijgen zo nog minder respect voor de politie, me vader vertelde een leuke

Hij is van 1944 en toen hij een jaar of 10 was voetbalden ze op straat (mocht niet) oom agent kwam op zijn fiets achter in de straat aanfietsen en me pa en zijn vrienden wisten niet hoe hard ze weg moesten rennen.

• Pim de kazernerat

iedereen gaat over de zeik als je een bekeuring krijgt

ik ook tuurlijk wel,maar je weet heus wel dat ze meer doen dan dat, maar daar kom je pas achter als je ze echt nodig hebt

dan denk je er wel anders over,en dat weet jij heus wel.

ik weet niet of je kinderen hebt,maar dan ben je bijvoorbeeld

blij als ze zo'n idioot van de weg halen voordat hij je kind tot snot rijd.

• HM

Leuke anekdote ja. En wat doen ze tegenwoordig als oom agent aan komt fietsen? Steken ze zijn banden lek en beuken ze hem met zijn vieren lekker in elkaar. Vind je het dan gek dat een agent iets meer salaris wil hebben voor zo'n job

• fj

En hoe komt dat?