beetje waadering is op zijn plaats!

• fj

Ja het grote we gaan nu de burger plagen gaat beginnen.

Lekker de boel iriteren als mensne op weg zijn naar hun werk.

Vermoed dat dit NIET bijdraagt aan de opbouw van waardering.

Zo zak je steeds verder af juist.

• HM

Door de verloedering van de samenleving, opvoeding en politiek!

• A.T.

Vanwege een mindere opvoeding danwel slechte vrienden en het ontbreken van een geweten. Want normale mensen piekeren er niet over om agenten zomaar aan te gaan lopen vallen. Dan is er toch echt iets mis met je agressie-regulering.

• wim

Wees niet bang, ik werk er zelf, vandaar dat sarcasme :)

• Richard

Nu gaan ze dus zelf de wet overtreden……

Het is een ieder verboden zich zodanig te gedragen dat gevaar op de weg wordt veroorzaakt of kan worden veroorzaakt of dat het verkeer op de weg wordt gehinderd of kan worden gehinderd.

Nu kiezen ze er bewust voor om het verkeer te hinderen, puur omdat ze hun zin niet krijgen.

Ik krijg ook niet altijd mijn zin, mijn vrouw is een waardig tegenstander zeg maar.

Blijkbaar is het toegestaan om de wet te breken als je je zin niet krijgt. Moet ik dan mijn vrouw maar gaan mishandelen als er niet gebeurt wat ik wil?

Het mag blijkbaar, de politie zelf veegt de reet af met artikel 5 dus waarom niet?

Aangifte doen zal ook grappig worden, mijn vrouw heeft dan pech want ze zijn óf aan het staken óf ze zijn het verkeer aan het hinderen.

What the hell denken ze wel niet dat ze zijn?

Machtsmiddelen die ze hebben gekregen om de burger te beschermen worden gebruikt om de burger dwars te zitten.

Hoe dan ook, artikel 5 wvw mogen we naast ons neerleggen want ook de politie veegt er zijn dikke reet mee af.

• wacco-jacco

en die waardering halen jullie op deze manier?

• A.T.

Wie zegt dat ze artikel 5 gaan overtreden? :?

Jij bent al net zo erg als die types die over het filmpje van Wilders mekkeren; nog geen seconde van de film gezien en men schijnt al exact te weten wat er in gaat gebeuren.

• Black Identity

We zullen wel zien waar het allemaal toe gaat leiden

Groet

• Richard

Schei toch uit.

Er is toch duidelijk gezegd dat het verkeer gehinderd gaat worden?

En dat mag wettelijk niet volgens artikel 5 wvw. klaar.

• HM

Komt over als: ik heb via via een zin gehoord uit een boek dus nu heb ik ook dat boek gelezen.

Als ze verkeerscontroles, gordelcontroles, alcoholcontroles enz gaan uitvoeren wordt dat gezien als hinderen van het verkeer in de ogen van de automobilist. Of gaan ze daadwerkelijk 30 km/pu over een 80 weg rijden?