Dan zal de Europese wetgeving op dit gebied veranderd moeten worden.
Natuurlijk bezopen, als een buitenlander in Nederland zijn rijbewijs nooit kwijt raakt omdat dit niet doorgegeven wordt binnen de EU. Ook als het andersom is, is het natuurlijk bezopen, als een Nederlander in Denemarken b.v. zo hard rijd en zijn rijbewijs niet wordt ingetrokken door de politie aldaar.
En wat betreft de mensen met politieke status is inderdaad bekend bij mij, vind ik ook een belachelijke zaak dat het zo geregeld is. Maar goed die mensen hebben nog een aparte status hiervoor kan ik nog een heel klein beetje begrip voor opbrengen, maar voor de gewone burger, nee absoluut niet, die gasten moeten gewoon gelijk getrokken worden metde wetgeving uit het land waarin hij zich bevind.
Als ik mij in Denemarken bevind moet ik mij houden aan de wet die geldt in Denemarken en ik moet dan net zo behandeld worden als de Denen zelf. Niet omdat ik buitenlander ben dat er geen rijbewijs ingetrokken gaat worden.
Vind het echt te schandelijk voor woorden dit. Men heeft toch interpol, waar de overtredingen door gegeven kunnen worden?