scooter

• AEH

S. schreef:

>

> Als je bij mij met zo'n een verhaal komt wil ik toch de

> brommer even zien en dan kan je hem gelijk bij ons laten

> staan. zodat de eigenaar de brommer bij ons kan komen

> ophalen. Gr S

En hoe moet je met een Scooter bij het buro komen als dit niet naast de deur is ?? Duwen ?

Nee, hier ben ik het niet mee eens. Vanuit deze houding zal het niemand moeten verbazen dat er binnenkort niemand meer iets vind en doorgeeft. Want de burger is zo goed om een waardevol gevonden voorwerp door te geven en wordt vervolgens

opgezadeld met een pokkel werk.

Als het verhaal zoals hier gebracht correct is dan hoort men die zaak gewoon netjes af te werken.

Mocht er hier zo'n melding binnen komen, wordt dat ding gewoon netjes opgehaald, niets meer en niets minder.

• dirk

>>Als het verhaal zoals hier gebracht correct is dan hoort men die zaak gewoon >>netjes af te werken.

Juist.

>>Mocht er hier zo'n melding binnen komen, wordt dat ding gewoon netjes >>opgehaald, niets meer en niets minder.

En zo hoort het ook.

• Barbara mv Rik

Vaak krijgen wij bij ons in het wijkteam calls binnen van wijkbewoners met soortgelijke meldingen of andere meldingen (wijk/gebiedsgebonden).

Deze worden door het wijkteam afgehandeld.

Als Dirk nu eens belt met het 0900-8844 nummer en zijn verhaal doet en aan het callcenter mededeeld:

dat hij in de —- wijk woont op dat en dat adres

dat hij een onbeheerde scooter heeft aangetroffen

dat hij deze scooter op een niet gebruikelijke plaats heeft aangetroffen.

dat deze scooter mogelijk is “koud gezet”. (oftewel mogelijk van diefstal afkomstig is)

dat deze scooter van het merk —- is en voorzien is van het kenteken ——- en framenummer ——-.

dat hij niet in staat is om met de scooter naar een politiebureau te gaan

dat hij verzoekt of de politie bij hem langs wil gaan of contact met hem wil opnemen ivm deze scooter.

De politie moet na deze call snel reageren op jouw bericht.

Het werkt allemaal heel simpel.

Bij ons werkt dit al jaren zo.

Succes.

• Dennis

Ik denk dat dirk bang is dat hij een evt beloning mis loopt en dat het verhaal iets genuanceerder ligt dan : “ze willen er niks aan doen”.

Maar goed, ik ben dan ook wel wantrouwig van aard.

• Barbara mv Rik

Waar zou dat nu aan liggen ;)

• Dennis

:);)

• AEH

Vandaar ook dat ik schreeg:“ Als het verhaal zoals hier gedaan correct is……”. Kan me dat nl ook niet voorstellen.

Maar als ik de reactie van S. lees dan kan het dus blijkbaar wel.

• dirk

>>Ik denk dat dirk bang is dat hij een evt beloning mis loopt en dat het verhaal iets >>genuanceerder ligt dan : “ze willen er niks aan doen”.

Gel*l.

• dirk

>>Er kan toch gewoon aan de hand van het kentekennummer de eigenaar worden >>gevonden. Die hoef dan alleen maar gebeld te worden en heeft zijn scooter weer >>terug.

Ik wil alleen de scooter bij de eigenaar terug hebben, Ik wil GEEN beloning.

Maar jullie denken daar anders over. En dat terug bezorgen zal me lukken ook.

Met of zonder de hulp van de politie !!

• Barbara mv Rik

Ben je nou zo eigenwijs of doe je niks met tips?