elke automatiscghe afschrijving kan terug met uitzondering van sportabbonementen en goede doelen.
Ik geb gisteren een duidelijk onderbouwde e-mail gestuurd naar de Postbank, het verhaal goed uitgelegd met het tegenrekeningsnummer van Abel telecom bv. en met het verzoek om dit bedrag terug te storten op mijn girorekening.
Mochten ze nog aanvullend bewijs willen hebben, dan maak ik een kopie van dit giroafschrift en stuur ik dit alsnog op.
Alle e-mails kan ik ook nog uitprinten danwel doorsturen naar de Postbank zodat ze kunnen hier uit op kunnen maken dat Abel onwillig en in mijn ogen onterecht dit bedrag heeft afgehouden.
Abel heeft ook gelogen, ik heb die man zijn naam, dus de Postbank kan hem persoonlijk hier op aanspreken naar aanleiding van het e-mailbericht dat het geld reeds was teruggestort dat hijzelf naar mijn toe mailde.
Eerst wil ik weten van de Postbank hoe hun regelgeving inzake dit soort dingen is en wat ik kan verwachten.
azalaia
Uw laatste zin wijst er al op dat er geen sprake is van oplichting doch alleen van een bedrijf dat een slechte dienstverlening geeft.
De politie kan niets voor u betekenen.
U moet ook geen mails sturen maar een aangetekende brief (op papier en dus niet digitaal) en deze naar het betreffende bedrijf sturen.
U kunt wellicht een en ander ook bij consumentenprogramma's zoals Kassa onder de aandacht brengen.
Het bedrag is helaas wat laag om een gerechtelijke perocedure voor op te starten (die kost vaak aanmerkelijk meer).
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?