racist

• climate refugee

Ik wilde vragen of men iemand die al 10 jaren in Afrika komt,op een forum een ander uit mag maken voor racist en zwarte mensen hater.Dit was naar aankeiding van een doodgewone zaak ,die toen persoonlijk is geworden en uit de hand is gelopen.Maar ik heb er veel moeite meedat men mij daar als racist neerzet.Dit is niet door climate neergezet,maar door zijn vrouw.

• mwb

Nee, dat mag niet.

• Rob II

Tenzij de persoon inderdaad en racis en en zwarte mensenhater is. De waarheid kan immers niet beledigend zijn.

• HankH

Bij mijn weten ie er geen wet die bepaald dat iemand na een x aantal keer in Afrika geweest te zijn kwijtgescholden kan worden van het uiten van racisme.

Iemand die al 10 jaar in Afrika komt kan net zo goed een racist danwel zwartemensenhater zijn als iemand die daar nog nooit is geweest.

• toubabomigambia

Ik schrijf nu onder mijn eigen naam.En neem maar van mij aan ,dat ik echt geen racist ben.In tegendeel zelfs.Ik zou er alles voor willen geven zodat die mensen ook een beter bestaan krijgen.En daar ben ik dus ook mee bezig.Ik weet zelfs nog niet waar die man dit vandaan haalt.Maar in Gambia kom je ook slechte dingen tegen en die zet ik er ook op.Net als hier,je hebt goeie en slechte mensen.Maar dat willen sommige niet horen.Dat is het hele probleem.

• DE_GEKSTE

ik woord een beetje ziek over dat gezeik tegen woordig woord het woord ten pas en ten onpas gebruikt dat woord moeten ze verbieden

• serine

nou dat vind ik ook….zodra het men even niet zint is het al discriminatie…

joh trek het je niet aan…als mensen je een rascist noemen…iedereen krijgt tegenwoordig die naam toebedeeld…

zelf ik….ik ben op gegroeid thuis met een surinaamse pleegzus en een koreaanse pleegbroer…

ik zie mensen niet in kleuren of culturen maar gewoon als mensen…en bij ons thuis was er geen verschil

lever ik eens critiek om wat iemand doet? is er altijd wel iemand die zal roepen (die mij niet persoonlijk kent) RASCIST

ik lach erom….want meestal zijn dat mensen die zelf erg in hokjes denken..en de mens ongeacht de kleur niet als volwaardig gelijk persoon kunnen zien.

misschien moet je gewoon maar niet meer op dat forum komen…

ga lekker ergens anders zitten waar ze je wel begrijpen…of begin je eigen forum ;)

• DE_GEKSTE

KLM zwicht voor sekse-eis moslima

door Jarco de Swart

AMSTERDAM - Het Amsterdamse CDA gemeenteraadslid Lex van Drooge is onlangs tijdens een KLM-vlucht van Istanboel naar Amsterdam verzocht elders in het vliegtuig plaats te nemen, omdat zijn toevallige moslimbuurvrouw er bezwaar tegen had naast een man te zitten.

en wat is dit dan????

• mwb

Service naar die vrouw toe. De man had geen bezwaar, er was plek genoeg en hij kreeg een duurdere stoel. De vlucht vertrok uit istanboel.

Ik zie nergens racisme, alleen wat mensen die op alle slakken zout leggen.

De klm heeft nu echter een probleem voor zichzelf. Ik denk dat op veel vluchten met vrije dure plaatsen mensen zich nu gaan storen aan hun buren. Als de klm dan niets doet, ja, dan is er sprake van discriminatie.

• mwb

Leuk, iemand die toubabomigambia heet.

Beste Toubabomigambia, je kunt gewoon aangifte doen van belediging.

Toubabomigambia, is dat je voor- of achternaam ?