racist

• serine

bovendien durf ik haast aan te nemen dat dit een moslima is geweest van nederlandse afkomst….

die gene die een klacht in diende tegen nekschot was ook een nederlander die zich tot moslim had bekeerd.

het zijn doorgaans de wannabee's die zo vervelend lopen te doen hoor….het volk wat hier op eigen bodem is geboren uit nederlandse ouders

je kan het zien…als rokers die gestopt zijn met roken….die zeiken het hardste.

• climate refugee

Toubab betekend wit in afrika en ik ben een omi van 5 kleinkinderen vandaar dat de kids in Afrika mij witte omi noemen.

• enrico1972

DE_GEKSTE schreef:

>

> KLM zwicht voor sekse-eis moslima

> door Jarco de Swart

> AMSTERDAM - Het Amsterdamse CDA gemeenteraadslid Lex van

> Drooge is onlangs tijdens een KLM-vlucht van Istanboel naar

> Amsterdam verzocht elders in het vliegtuig plaats te nemen,

> omdat zijn toevallige moslimbuurvrouw er bezwaar tegen had

> naast een man te zitten.

>

> en wat is dit dan????

Volgens mijn bescheiden mening heeft de KLM dan meegewerkt aan overtreding van Artikel 1 van de Grondwet. Dit artikel zegt het hierna volgende.

'Art 1. Allen die zich in Nederland bevinden , worden in gelijke gevallen gelijk behandeld. Discriminatie wegens godsdienst, levensovertuiging, politieke gezindheid, ras, geslacht of op welke grond dan ook, is niet toegestaan.'

Wat ik jaren geleden heb geleerd is ook een vliegtuig van een Nederlandse maatschappij Nederlands grondgebied. Dus dan dient deze moslimbuurvrouw eens even heel goed aangepakt te worden.

Mocht de KLM sinds de samengang met Air France geen Nederlandse maatschappij zijn dan vindt ik dit zeker in dit specifieke geval heel erg jammer.

De 9 van de 10 personen die roepen dat hij/zij gediscrimineerd wordt discrimineerd meestal zelf het meest.