kennelijk…
burger is kennelijk zijn geld moe
ach betalen betalen…
en dat allemaal voor het miljeu….
mijn minderen zitten 5 kilometer verderop op school….domweg omdat mijn huis er niet naast staat
maar wegens het weren van verkeer in de stad…rijd ik er nu geen 5 kilometer over maar 7 en half. wegens alle afsluitingen….
men heeft duidelijk aandelen in pompstations…
als dat geld hebben ze kennelijk dus besteed aan vernieuwing…vernieuwing waardoor ik nu langer moet rijden…wat mij meer brandstof kost…
en aan het einde van de omweg staan ze te controleren of je niet te hard rijd….
dikke kans van wel…want men word daar natuurlijk nijdig van…hup bekeuringen omhoog….
ik wed dat ze mijn weg over een paar jaar tot 10 kilometer weten te maken….
wegen belasting ook alweer om hoog gegaan…
en dan heb ik het alleen nog maar over de verhogingen van de auto…nog niet eens over de rest van ons belastingen bijdragen en ziekte kosten….
het kabinet beloofd zich eigen iedere keer opslag…en de politie? die kan fluiten naar opslag…maar die vangen wel de klappen en de sjagareinige koppen…
los van het feit dat de verkrachter van je dochter maar 3 maanden krijgt waarvan 2 voorwaardelijk…..je huis leeggeroofd word en je blij mag zijn dat als ie voor de rechter komt er ook maar iets voor terug krijgt en hij niet met 4 maanden weer op straat staat….
zuks is toch niet te rijmen?
de nederlander voelt zich genaaid en bestolen…
helemaal als je dan leest hoeveel er weer weggeven word in brussel en aan busch gesponsort word….omdat hij zonodig de held uit moet hangen.
hup gaat weer een paar miljoen de deur uit naar een of ander doel…terwijl men hier loopt te mekkeren dat de vergrijzing er zo voor zorgt dat de oudere geen poen meer hebben.
we betalen de hoofdprijs voor olie? moet je mij toch eens uit leggen met een lage dollar…
2004 betaalde ik 1.45 voor super plus….nog geen 4 jaar later met een kelderende dollar betaal ik dat voor mijn diesel….
zo kom je nog bedrogen uit
gek he dat de nederlander steeds ontevredener word.
zelfs de agenten zien de onzin er van in…
men gaat niet minder hard rijden omdat de boetes duurder worden…zeker nbiet als alle snelwegen open gebroken worden en mensen uren in de file staan….die zijn er goed klaar mee en willen naar huis en doen dat zo snel mogenlijk zodra ze de kans hebben…en die boete? die nemen ze dan op de koop toe…
waarom? t leven is toch al duur…
en dan heb ik het nog niet over die stad waar je helemaal omheen moet rijden om erin of eruit te komen.
de boetes zijn laatst al verhoogd….jammer dan…
verhogen ze het weer dan is dat weer jammer dan
rokers mogen nergens meer roken….weer een inkomsten die ze mis lopen…dom hoor…mensen leven ook langer….kost weer gezondheids zorg…en om dat te compenseren mogen wij meer voor de branstof en boetes betalen?
regels regels regels….t worden er al meer
geen mens die de wet nog kent….het enige wat men nu nog kan onthouden is…dat alles duurder is geworden…en niks meer mag.
de boeven binnen 2 tellen weer op straat staan en jij krom ligt om hun uitkering te mogen betalen…en je hoge boetes…en je te veel aan brandstof en ga zo maar door…
dit is maar een greep uit wat het kabinet van ons steelt.
ik heb gelukkig niet het loon van een agent…want ik zou geheid in de schulden gekomen zijn….
en let op mijn woorden ….aankoment jaar belooft het kabinet zich weer een flinke loons verhoging….
klap lopers….ze halen geen geld binnen…ze zitten ons geld met gezwets op te maken…
nou las ik weer dat er een partij zich druk maakte om een tuintafel poot van glas of plastick daar kan je bloemen in doen of goudvissen,……
ja lijkt mij een beetje iets om simpel van te worden….daar betalen wij ze voor,….om te gaan kissebissen over goud vissen…terwijl onze chronische zieken in nederland niet meer weten hoe ze hun eigen bijdragen op moeten hoesten na de verhoging van de verzekering….
en dan worden wij zielig genoemd?
regelmatig lopen wij met de gedachtte of wij ons bedrijf niet moeten verhuizen naar een ander land…
kabinet heeft niet echt door dat er veel hun bedrijf verhuizen….en vinden het gek dat er gaten in de begroting vallen iedere keer….
scheelt toch een paar ton per bedrijf wat vertrekt….ik ken er al een paar die voor zijn gegaan hier in de streek…
een aantal keer een paar ton is zomaar een paar miljoen….
nederand gaat kapot…door een paar clouws met een slecht kapsel aan kop…die klekkeloos wat roepen en filmpjes gaan maken…en neemt het risico tot het veroorzaken tot oorlog….vinden wij allemaal goed met zn allen….we staan het allemaal maar toe
zooitje hier…nogmaals met een stelletje mafketels aan de top…
maar moet je ze horen als een top ondernemer meer verdiend als hun….dat kan zomaar niet….protest uit het kabinet,…daarbij vergeten die herzenloze stomkoppen…dat die man met dat top loon ook top belasing daarover mag betalen en dat ook weer in kas terecht komt.
en hij waarschijnlijk ook nog geld het land insleept met zijn ondernemerschap…
en wij zijn zielig?
dwijlen met de kraan open….DIT kabinet….heeft NOOIT genoeg.
ze innen en innen maar…..