telefoon gestolen

• - Gerard -

Ach, de een ervaart de politie (organisatie) anders dan een ander. Zoals bijvoorbeeld recent bij de IKEA en MediaMarkt in Amsterdam. Het optreden van de politieagenten was waarschijnlijk meer dan prima, maar ze worden aangestuurd door een …. ja, hoe noem je zoiets netjes? Ze worden aangestuurd door een aantal mensen die weinig verstand van zaken hebben. En dan vraag ik me af hoeveel proefssioneler we die politie(top) en justitie kunnen maken. Maar ik vrees dat dit het wel is. En als je als agent dan toch naar de IKEA wordt gestuurd, neem je kans dan waar en duik in die ballenbak.

;)

• - Gerard -

O ………. kee. Dat is duidelijk.

• Hyperactief A-P

:D:D:D

• De enige echte Frits

Tenzij jij natuurlijk bij die bakker wilt blijven komen wiens brood niet te vreten is……

mzzl,

Frits.

• serine

het ging hier toch over een gestolen telefoon?

niet over ikea.

• Politie.startpagina.nl

Ik hang'm even aan de topic opener maar is niet (specifiek) tegen hem gericht.

Heb een aantal off-topic berichten verwijderd vanwege gekibbel. Ik snap best dat er mensen zijn die met hun opmerkingen het bloed onder de nagels van anderen kunnen halen. Maar zolang het on topic is en er geen forumregels worden geschonden blijven die opmerkingen gewoon staan.

Accepteer nou maar dat er mensen zijn die er een andere mening op na houden, soms op het onzinnige af (waarmee niet per definitie Gerard wordt bedoeld) en weerleg die mening met tegenargumenten of ga gewoon niet op die persoon in. Soms worden opmerkingen juist gemaakt om een dergelijke tegenreactie uit te lokken en zodra er iemand ‘hapt’ heeft die persoon zijn zin.

Ik heb het al vaker gezegd: internet is een mooi medium, je doet er contacten en zelfs vriendschappen mee op, maar door de anonimiteit verscherpen ook vaak ongewild de reacties. Het kan gebeuren dat personen die op internet elkaars bloed wel kunnen drinken, in het café veel lol aan de bar zouden kunnen hebben. Bovendien is niet iedereen goed in staat de juiste nuance te vinden bij het zoeken naar woorden.

Hopelijk kunnen we thans weer in vrede verder discussiëren. In elk geval een fijne zondag gewenst!

Mod Arie

• natalie

Telefoon van mijn broertje was met geweld gestolen/afgepakt. We hadden een aangifte gedaan en wat zegt de politie.. Ze kunnen de telefoon alleen opsporen als er een zware mishandeling was plaatsgevonden. Dus geen enkele hulp van de politie flierbosdreef amsterdam!