Agent laat zich gaan.....

• DE_GEKSTE

kijk enb dat is nou het probleem hierzo in nederland er woord niets aan gedaan en jullie mogen ook niet veel

zo mannetje moet je zo hard slaan dat hij nooit meer zo iets in zijn hooft durft te halen

maar ja oom agent heeft geen gezach meer

een deel komt dat ook door oom agent zelf

• Hyperactief A-P

“Jullie” DE_GEKSTE ? Ik ben geen agent hoor, maar gewoon burger. En in de jaren 80 is deze wijk volledig naar de kloten gegaan door Hollandse kaaskoppen, dus voor er mensen zijn die er weer een rassen item van willen maken, niets menselijks is ons vreemd is daar wel heel erg van toepassing. Waarmee ik wil zeggen, dat de “buitenlanders” waar het steeds op gegooid wordt, daar pas van latere orde was. Ik heb veel, heel veel “rasechte” Nederlandse hardwerkende kaaskoppen ten tijde van die eerste crisis naar de kloten zien gaan, daar verschillen ze niets in met “buitenlanders”. Verdeel en heers, je wieg bepaald niet waar je staat, maar wat mensen ervaren, en hoe ze daar mee omgaan… Ik heb genoeg “voorbeeld” Nederlanders die criminaliteit verafschuwden, zien afglijden, naar wat ze zelf niet voor mogelijk hielden. Al die etiketjes van schizofreen etc. is allemaal geouweteringh.oe.r om echte problemen te maskeren. Giet er een pot met pillen in, en de bijwerkingen zullen garanderen dat zo'n klote etiketje in stand gehouden wordt. Ook in deze economisch gecreëerde crisis, gaan heel veel mensen dingen ervaren, die niet altijd even fraai zijn… Groetjes v Hyperactief

• Hyperactief A-P

Als ik dit voorbeeld al een keer hier neergezet heb, neem me dan niet kwalijk voor het herhalen hiervan. Voor mij is e.e.a. duidelijk, maar ik kan me voorstellen dat sommige mensen het misschien niet kunnen volgen wat ik bedoel. Dus vandaar dit kinderlijke voorbeeld, om uit te leggen wat het probleem is in de huidige maatschappij. En voor serine, nee het is geen obsessie.;)

Voorbeeld:

De Haagse hofvijver zit vol water en vissen. Een wetenschapper medevis die andere ideeën met dat water heeft omdat die een hekel aan het water te moeten delen met zoveel vissen heeft, en dollartekentjes in zijn ogen ziet, bedenkt dat die vissen ook wel met minder water kunnen, en eigend zichzelf het diepste plekje voor hemzelf toe. Hij legt een regelsysteem aan, waar die mee kan bepalen hoeveel water die weg kan laten lopen en later weer bij kan vullen. Hij weet dat als je dat water allemaal weg laat lopen, dat de vissen doodgaan. Alhoewel dat eigenlijk ook de bedoeling is omdat hij het rijk alleen wil hebben, valt dat wel heel erg op als je dat zo rigoreus doet.

De structuur van de hofvijver is dusdanig, dat die als een trechter loopt, oftewel degeen onderin heeft de meeste overlevingskans, vergelijkbaar met de piramide waar de hoogsten dat hebben. Stukje voor beetje beginnen met het water weg te laten lopen, de vissen te spartelen bij gebrek aan water. Dat noemt de wetenschaps vis hyperactief, oftewel ADHD. Een beetje mak zout erin, oftewel Ritalin doet de overige vissen die dit toch echt constateren met eigen ogen, geloven dat het A een ziekte is, en B het makke zout (Ritalin) werkt. De bedenker verstrekker zwemt inmiddels in zijn succes, en dus dollartekens. En bedenkt meer van die s.h.i.t. om het proces te versnellen.

De geborene nieuwkomers wordt deze problematiek gelijk met de paplepel ingegoten, en geloven dus dat het bestaat, want de voorgeschiedenis vervaagd door uitsterving van de generaties die dat meegemaakt hebben etc. En de bedenker oppervis oftewel het huidige kapitaal, lacht zich een krul in de l.u.l. hoe ze al die volgende makke schapen, nog makker kunnen krijgen. Dat is het probleem, volgen jullie het nog? Tot zo ver ter info… In dit voorbeeld had gewoon de vijver weer volgepompt met water moeten worden, en des te meer vissen des te meer water. Maar het water eruit laten lopen en verdienen aan het creëeren van dood en verderf is crimineel, en dus een echte politietaak mijns inziens… Groetjes v Hyperactief

P.S.: Voor wie dit niet begrijpt, schroom niet, maar vraag. Want domme vragen bestaan niet, domme antwoorden wel…

• Hyperactief A-P

Nog even over dat erin rammen wat jij schreef, dat klinkt ontzettend lekker in de oren van mensen die van emotie hun dagelijkse werk gemaakt hebben. Maar ik kan jou garanderen dat het NIET werkt. Ja het werkt wel dat je mensen zo ver kan krijgen dat ze het wel uit hun botte kop laten. Nee het werkt niet, of het werkt averechts, op het moment dat je mensen met verkeerde bedoelingen aan de macht krijgt die door die dril blindelings alle bevelen zonder tegen te sputteren opvolgen. Dat is de andere kant, waar de geschiedenis boekdelen over spreekt, en mensen dus ook tot slaafse monsters kan maken, wat juist deze mensen verafschuwen… Groetjes v Hyperactief

• Skywalker

Een gericht knieschot lijkt mij makkelijker.

Eventjes wachten tot dit slappe kabinet opgehoepeld is.

Skywalker

• Arie

Nee, ik bedoelde de schriftelijke commentaren op die site. :)

En even aansluitend op Lans: soms is het wel eens goed dat er mensen opstaan die laten zien dat ze niet bang zijn voor dat tuig. Maar deze agent maakt er een hele show van en dat maakt je kwetsbaar voor films e.d. En je ziet: heel Nederland mag meegenieten.

• - Gerard -

Die agent doet niemand kwaad. Niks aan de hand, wat mij betreft. Vind het eigenlijk ook wel lachen. Zo'n agent is blijkbaar kansloos.

• De enige echte Frits

Schandelijke vertoning van de motordiender.

Ik wens hem een stevig functioneringsgesprek toe.

De scooterrijder wens ik een kleine ontmoeting met buslijn 7 en de filmer staar aan zijn filmoogje.

Zo, dan heeft iedereen gekregen wat hij verdient in deze casus en kunnen we weer over tot de orde van de dag. :-)

mzzl,

Frits.

• De enige echte Frits

Machteloos is het juiste woord in deze.

Ik zou het echter niet zo tonen. Ik dacht dat elke diender tegenwoordig zich wel bewust was van de grote kans dat elke actie op internet verschijnt.

Niet slim.

mzzl,

Frits.

• BennieMak

De enige echte Frits schreef:

>

> Ik dacht dat elke diender

> tegenwoordig zich wel bewust was van de grote kans dat elke

> actie op internet verschijnt.

Dus iedereen bespiedt elkaar tegenwoordig, een stasi maatschappij in vol ornaat! ;-) :D