Agent laat zich gaan.....

• Hyperactief A-P

Oké Arie, die commentaren heb ik niet gelezen, kun je daar een link naar geven? Ik heb namelijk diverse pogingen gedaan om bij die reacties te komen, maar kom dan op andere tags. En ja, dit is i.d.d. niet erg slim nee, zoals ik al schreef hadden ze ook met zijn wapen er vandoor kunnen gaan. Zo'n scootertje even snel langs de motor is zo gebeurd. Groetjes v Hyperactief

• Hyperactief A-P

:D:D:D

• Arie

Alsjeblieft, zo'n 1100 comments:

http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2009/04/motorpliesie_vs_scooterklootza.html#comments

• ¥ Lotje ­­¥

Dat vond ik eerlijk gezegt ook niet wijs van hem

• BennieMak

Iets wat ik nog niet begrijp aangaande ‘de aanpak’ van jeugdige Marokkanen:

- Op dit moment is het voornamelijk een harde aanpak die dan mogelijk slaagt afhankelijk van de persoon

- Meestal slaagt ie niet, getuige de in westerse ogen onrespectvolle manier waarop deze jeugdige Marokkanen met het gezag omgaan

- Van het gebruik van geweld lijkt men niet onder de indruk

Vorig jaar ben ik nog in Marokko geweest en heb daar o.a. kennis gemaakt met de Marokkaanse jongens op straat. Het zijn inderdaad brutaaltjes, in verschillende gradaties van je proberen staande te houden tot het weghalen van spullen. Aangaande een mogelijke aanpak van deze overlastgevers zou kunnen zijn door zichtbaar oudere (mannelijke) agenten deze wijken in te sturen en ze als zijnde hun vader laten optreden. Ik heb daar namelijk gemerkt dat men wel heel gevoelig is voor deze schijnbaar weerloze oude mannen. Blijkbaar hebben zij wel gezag over deze brutaaltjes, zonder (zichtbaar) geweld te gebruiken of daarmee te dreigen.

• Koen Hakvoort

Ook een politiecarrière is lang en elke politiebeambte heeft wel eens zijn zwakke momenten waarin hij bijvoorbeeld iets te laat eieren voor zijn geld kiest. Deze agent heeft de pech dat hij net gefilmd wordt op het moment dat hij zich een paar seconden in wat theatraal gedrag laat gaan. Te onbenullig voor woorden overigens.

Hopelijk bezwijkt het korps niet voor de verleiding van deze mug een olifant te maken door er publiekelijk iets politiekcorrects over te verklaren, omdat het filmpje toevallig (nou, toevallig?) op een druk bezochte website van sensatiezoekers staat. Het zou een premie op zuigerig gedrag en collectief leedvermaak zijn; ook een aanmoediging scenario's te verzinnen en te verfilmen waarin politiemensen onbewust en onbetaald de hoofdrol moeten spelen.

• ¥ Lotje ­­¥

jaja . Maar weet wel dat marokkanen . merendeels met groepen komen . Uitlokken , uitdagingen. en niet tot de grens gaan …. nee er over heen . zich gecrimineelt voelen . Naar hun ,, moeten, luisteren.wij wonen ook hier roepen. Altijd vragen : waarom. altijd zeggen dat is onze cultuur. en ga zo maar door. Altijd roepen je kan de politie bellen we zijn er niet bang voor . .. Ik vind dat Nederland eens wat strengere aanpak moet hebben . Terug naar land van herkomst als ze wat flikken . … Sorry maar ik liet me ook effen gaan ;) En ja op mijn werk hebben wij ook te maken met die lui…. ( zwembad) Ik zeg niet dat Nederlanders het niet durven . Maar ik vind wel dat,, die buitenlui ,,om zomaar te zeggen gaan overheersen.

• ¥ Lotje ­­¥

Een functioneringsgesprek zou idd even op zijn plaats zijn . of een herhaling ;)

• Arie

De betreffende groep zorgt voor heel veel overlast. Zelfs rekening houdend met het feit dat al hun daden worden overbelicht, kan je daar niet meer omheen.

Alhoewel het gevoel dat wel zegt, is het geen oplossing om er dan maar massaal op los te rammen.

Wat wél de oplossing is? God mag het weten. Er is al van alles geprobeerd.

Wellicht als zij niet meer tot de (sociale) onderkant van de maatschappij behoren, de problemen vanzelf oplossen. Zonder ze als ‘zielug’ af te willen doen uiteraard. Want iemand die onschuldigen wegpest, de boel her en der op loopt te kloten, een groot deel van de kleine criminaliteit, maar ook overvallen e.d., voor zijn rekening neemt etc. is niet zielig.

• De enige echte Frits

:D