Agent laat zich gaan.....

• ¥ Lotje ­­¥

Breng wel wat tongen los ;)

• Plukkie@werk

“zo mannetje moet je zo hard slaan dat hij nooit meer zo iets in zijn hooft durft te halen”

Jah als iemand vervelend is gebruiken we gewoon geweld :-(

In bepaalde situaties kan je misschien niet om geweld heen, maar de tijd dat ik het als een oplossing beschouw is ver heel ver weg.

Imo is geweld een teken van zwakte, het is een teken dat ik het gevoel/idee had geen andere optie meer te hebben.

Ook als het terecht is.

( Daarmee wil ik niet zeggen dat ik nooit wat toegepast heb om mezelf andere of een goed/plek te verdedigen)

Daarbij zou eea maar eens fout uitpakken, wat altijd een risico blijft in het toepassen.

Daarbij is een iets langere termijn oplossing fijner

Ow en voor mij maakt het niet uit of het een agent is of burger,

hoewel de politie natuurlijk het gewelds monopolie heeft heb ik bij sommige acties van hen ook zo mijn twijfels.

Deels begrip, maar bepaalde dingen zijn nu eenmaal niet de bedoeling.

Grtz Plukkie

• Plukkie@werk

:D

• DePeter

Goed of niet goed die agent heeft teminste wel B.allen!!

Hij onderneemt iets wat in sommige ogen verkeerd is, maar als hij de plek had verlaten was het ook weer niet goed geweest.

Waren er maar meer van dit soort agenten die dit soort Aso's op wat voor creatieve manier ook willen pakken.

Wat dat commentaar van de filmer betreft daar hecht ik geen waarde aan, die had wat mij betreft naar beneden mogen kwakken met zijn camera. Toont door zijn doen geen enkel respect voor diegene die ook hem moet beschermen.

En wat dat dienstwapen betreft dat hield de agent echt wel in de gaten volgens mij.

grtzzz en een prettig maar vooral rustig weekend voor iedereen.

• Arie

Ik denk dat er gevoelsmatig heel wat mensen op jouw spoor zitten hoor.

Rationeel bekeken kan je er natuurlijk van alles van vinden.

• reem

Ben het helemaal met je eens de Peter…Dat dienstwapen was niet meer dan een grote stap van 'm vandaan en hij toonde zeer zeker ongelofelijke lef en karakter.

Ik vraag me juist dit af…..Waar bleven z'n collega's??? Hier in DenHaag hoef je zoiets niet uit te vreten als aso scooter schoffie, want binnen no-time wemelt het van de off the roads met agenten die hoogstwaarschijnlijk monder ballen hebben dan de betreffende agent.

DIEP RESPECT heb ik voor deze man!

M.v.g. Reem

• Hyperactief A-P

Bedankt Arie, het niveau van sommige reageerders aldaar is gelijk aan wat berkritiseerd wordt… Groetjes v Hyperactief

• Hyperactief A-P

Precies Lotje, als de verkeerde langsgekomen was, had dat een giga gevaarlijke situatie voor hemzelf op kunnen leveren. Stel dat dat scooterrijdertje afgestapt was, dan had hij zijn kop nooit bij zijn koppel die daar onbeheerd lag kunnen houden… Groetjes v Hyperactief

¥ Lotje ­­¥ schreef:

>

> Dat vond ik eerlijk gezegt ook niet wijs van hem

• Dennis

Voor zover ik heb vernomen ging het hierbij om de vaste wijkagent van deze wijk. Kennelijk had hij al meerdere malen geprobeerd om op andere manieren met deze groep te communiceren, waarbij hij uiteindelijk voor een andere aanpak koos. Het vragen om assistentie was in deze situatie niet gewenst en zou slechts tot escalatie hebben geleidt in deze wijk. Van de overige buurtbewoners moet je het kennelijk ook niet hebben, getuige het “lafhartige” filmpje.

• Hyperactief A-P

Gewoon een stopteken geven Plukkie, en bij het niet naleven daarvan een aanhouding, heel simpel. Zo ging het in mijn tijd ook, en desnoods werd je met wat assistentie erbij meegenomen… Het politiebureau kijkt op die wijk, zo dichtbij zit het… Groetjes v Hyperactief