Wat is jouw bijdrage aan deze materie? Anders dan kritiek leveren om niet medeplichtig te worden, zoals je zelf schrijft? Aldus: KlaasVaak.
Ik ben jou geen verantwoording verschuldigt KlaasVaak, maar ik zet me al vele jaren belangeloos voor mijn medemens in, en ook in crisissituaties waar anderen toekeken ik in het verleden wel over geschreven heb. Maar nogmaals, ik weet dat voor mezelf, en de rest boeit me niet.
Volgens jou heeft de sterke arm het gedaan…
Zijn het mafkezen bij GGZ.. Aldus: KlaasVaak.
Goed lezen, wat betreft je eerste zin wil ik op zijn minst mensen na laten denken waar ze onbewust aan mee kunnen werken. En bij de GGZ geldt dat voor wie de schoen passe, en dan met name de gesloten opvang waar daklozen rechteloos opgesloten worden…
Mijn idee is als die agente de illusie had dat de politie de instantie is die hier wat aan kan doen is dat haar fout.
Ik zeg niets over haar als persoon, als ze nu haar roeping gevonden heeft: prima. Aldus: KlaasVaak.
Dit soort hulpverlening past i.d.d. niet in de organisatie politie thuis, maar open staan voor de gevolgen van een bepaald beleid oftewel meer transparantie zou geen kwaad kunnen. Wat betreft de laatste zin, mee eens.
Waar is zijn familie die het tot deze chaos heeft laten komen.
Zij zijn niet verantwoordelijk…maar het heeft wel zover kunnen komen. Aldus: KlaasVaak.
Wie ben jij om daarover te oordelen? Wie weet heeft die geen familie, of wonen die aan de andere kant van het land of nog verder, daarnaast hoeven die indien wel aanwezig geen middelen te hebben, en is de maatschappij op individuen ingericht.
In mijn werk hoor ik veel geklaag over de politie:
maar het gros kent de inspanningen niet die de politie verricht voor deze mensen
ooit gehoord van een zorgmakelaar of van zorgmijders? Aldus: KlaasVaak.
Klopt, maar je heb nu met iemand te maken die niet bij dat gros hoord, en ja van de week is er nog zo'n zorgmakelaar failliet gegaan, en 5 miljoen Euro pletheine. Wat over bleef, was mensen die geen zorg konden betalen, en zorgverzekeraars die het geld terug eisden bij degeen met een Persoons Gebonden Budget. Welkom in Nederland. En praat niet over zorgmijders als je niet weet waarover je praat. Er zijn zorgmijders die door de zeer slechte ervaringen zorg mijden. En dat vindt ik volkomen begrijpelijk, de GGZ om maar een dwarsstraat te noemen, werkt niet aan echte probleemoplossingen, etiketje plakken en pillen erin, volgende klant, dat vinden mensen vaak verraad…
Ooit wel eens geprobeerd na kantoortijden een persoon bij het Riagg of jeugdhulp geholpen te krijgen?
In uitgaansgebieden ligt de jeugd ‘s nachts en ’s morgens kotsend op straat.
Een perfect begin om de gezinssituatie eens te onderzoeken.
Alleen werkt de jeugdhulp niet na 17:00 uur of in het weekend. Aldus: KlaasVaak.
Daar heb ik hier vele postings over gehad, zeker nog niet zolang hier? Geeft niet, maar oordeel dan niet alsof je met een groentje van doen heb, ik weet waarover ik het heb.
Idem met verslavingszorg. Dan moet de politie deze (labiele) mensen verzoeken om maandag terug te komen.
Want opsluiten (tot 's maandags) mag niet. Denk je echt dat ze maandag nog weten dat ze iets afgesproken hebben? Laat staan dat ze komen. Aldus: KlaasVaak.
Ik weet er alles van, volgens mij communiceer je behoorlijk langs mij heen, terwijl we met veel zaken niet van mening zullen verschillen, al mag dat laatste natuurlijk.
Is het dan maar een probleem van de politie?
Lekker makkelijk om je beklag te doen bij waarschijnlijk de enige organisatie met de BW en GGD die in NL 24 uur per dag, 365 dagen per jaar bereikbaar is. Aldus: KlaasVaak.
Als je eens wat tijd over heb, lees dan eens op het AntiPsychiatrie prikbord, dan begrijp je in ieder geval waar ik voor ga en voor sta. Want het bovenstaande maak jij ervan, maar verdedig geen instanties die de politie uiteindelijk mee de valkuil in sleuren, dat is de boodschap… Groetjes v Hyperactief A-P.