Zijn het mafkezen bij GGZ.. Aldus: KlaasVaak.
Dit was toch echt een quote uit jouw eerdere post, dan moet je niet mijn naam erachter zetten en doen alsof ik het verzin.
Ik ben jou geen verantwoording verschuldigt KlaasVaak, maar ik zet me al vele jaren belangeloos voor mijn medemens in, en ook in crisissituaties waar anderen toekeken ik in het verleden wel over geschreven heb. Maar nogmaals, ik weet dat voor mezelf, en de rest boeit me niet.
Oh ben jij er zo een.
Jij sneert lekker om je heen en als iemand dan vraagt vanuit welke optiek dan is dat zijn probleem om daar achter te komen en boeit het jouw niets.
Dus van de categorie: binnenvliegen, de boel onderschijten en verwarring achterlaten, en dan weer wegvliegen.
Je wilt een disussie op gang jagen maar toch ook weer niet.
en ja van de week is er nog zo'n zorgmakelaar failliet gegaan, en 5 miljoen Euro pletheine.
Ik ben erg verbaast. Jij doet voorkomen van de hoed en de rand te weten. Die zorgmakelaar werkt kosteloos.
Daar kunnen de psychische patienten en drugs- en alcoholverslaafden bij aankloppen in bijvoorbeeld RR.
En dan kom jij over een financieel drama.
Er zijn zorgmijders die door de zeer slechte ervaringen zorg mijden
Die categorie zal er vast OOK zijn ja.
Wie weet heeft die geen familie, of wonen die aan de andere kant van het land of nog verder, daarnaast hoeven die indien wel aanwezig geen middelen te hebben, en is de maatschappij op individuen ingericht.
Als je de docu goed bekeken had hoorde je dat hij op de been werd gehouden door giften van familie.
En het gaat mij er niet om dat zij de oplossing moet hebben of als vangnet moeten fungeren, maar zoals hij er bij zat in die boederij was niet nodig geweest.
Ze hadden veel eerder aan de bel kunnen trekken.
Het gaat mij nogmaals niet op het voorkomen van het totaal plaatje, maar dat anderen nu in het gat moeten stappen, nadat het zover is gekomen, had voorkomen kunnen worden.
Is het dan maar een probleem van de politie?
Lekker makkelijk om je beklag te doen bij waarschijnlijk de enige organisatie met de BW en GGD die in NL 24 uur per dag, 365 dagen per jaar bereikbaar is. Aldus: KlaasVaak.
(…)Want het bovenstaande maak jij ervan, maar verdedig geen instanties die de politie uiteindelijk mee de valkuil in sleuren, dat is de boodschap…
Ik weet niet wat je bedoelt met ‘het bovenstaande maak jij ervan’ want je geeft af op politie die bij uitzettingen assisteert en die bepaalde problematiek niet oplost.
Waarop ik vraag of het een probleem is wat bij die instantie thuishoort.
Als je dan geen antwoord wil geven moet je niet de suggestie wekken dat het een probleem is van het functioneren van de politie of enige discussie hier opstarten, lijkt mij.