probeer dat maar een in hoorn te flikken dan..dan heb je echt wel een vette prent onder je wisser:D
Mofkap, je hebt gelijk, ik schreef berm en bedoelde groen.
Maar ik zie nu pas die stoeprand die het groen scheidt van de plek waar de auto staat.
Dacht dat het daar aan gort gereden gras betrof.
Ik vind het discutabel door die verhoging waar die auto op staat.
Deels ligt de weg lager dan die plek, deels niet.
Twee vragen die m.i. erg belangrijk zijn:
1. Ligt er daar ook een P-tegel (of een aandere aanduiding) die aangeeft dat er dààr geparkeerd mag worden?
Ik kan op de foto niet zien waarom dat een parkeerplaats zou zijn, lijkt mij een soort vluchtheuvel/trottoir.
2. Ligt deze plek in een woonerf?
Het is een woonerf.
Er staat geen P teken, maar de twee parkeervakken zijn er heel duidelijk afgetekend met de witte lijnen. Dit zijn echt twee parkeerplaatsen.
Niemand in de wijk snapt waarom de gemeente aan deze kant maar twee parkeerplaatsen heeft gemaakt, en niet de hele kant van het grasveld parkeerplaats heeft gemaakt. Het is een groot stuk grasveld waar wij tegen aan wonen, waar genoeg ruimte is voor een parkeerstrook, wat toch weer een stuk of twintig extra parkeerplaatsen oplevert. De gemeente is hier zeer vaag over als je hierover vragen stelt waarom dit niet geheel gedaan is, krijg je allemaal ontwijkende antwoorden. Twee extra plaatsen maakt natuurlijk nies uit voor parkeer probleem.
Maar ik vraag me nu af wat nu het probleem is?
Er is blijkbaar wegenbelasting en verzekering betaald.
De auto ziet er van buiten netjes uit.
Hij staat op de openbare weg geparkeerd op een plek waar het mag.
Waar staat dat je verplicht bent in een geparkeerde auto een stuur te laten zitten?
De auto staat niet in de weg. dus mag daar staan.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?