Het nut van aangifte doen

• Reja

Het ergste is nog dat iedereen het “accepteert.” Velen weten het en niemand doet er iets aan.

• De heer Reutel

Je denkt een juiste beslissing te nemen door niet terug te slaan (bewijs voor de rechter maar wie er eerst sloeg).

Een volgende keer sla ik hem zo hard neer dat het mij niet uitmaakt wat de rechter zal zeggen.

In ieder geval heeft aangifte doen geen nut gehad

• De heer Reutel

Lans heeft gelijk, maar het is van de zotte dat ik hier achteraan moet.

Zolang dit structuele probleem niet opgelost wordt sla ik terug.

• De heer Reutel

Haha janken. Dus ben je er zo eentje die dit als janken ziet.

Je moeder heeft je dus niet lang genoeg op school kunnen houden om inzicht te krijgen.

Lekker makkelijk gedacht van je. Met domme kracht kom je niet ver in het leven.

Maar iets denken slim aan te pakken moet je eerst ondervinden. En dat heb ik dus gedaan.

Maar goed, jij bent natuurlijk zo geweldig dat jij alles in je leven goed hebt aangepakt. Je ouders kunnen dus best trots op je zijn ….

• Nog steeds Dennis

Beste heer Reutel,

Blijf vooral doorgaan met het wegwuiven van uw eigen tekortkomingen, feit blijft dat u vond dat u die ander makkelijk de baas had gekund en dat u getuigen van het voorval claimt te hebben.

Al met al had u het anders aan kunnen pakken, maar ipv daarvan vind u het kennelijk constructiever om op dit forum meermaals te roepen dat aangifte doen geen zin heeft en dat u de volgende keer wel geweld zult gebruiken.

M.i. heeft u iets te lang bij mama onder de plak gezeten, waardoor u zeer waarschijnlijk een calimero-complex heeft opgelopen.

Have a happy life!

• BennieMak

De heer Reutel Schreef:

——————————————————-

> Een volgende keer sla ik hem zo hard neer dat het

> mij niet uitmaakt wat de rechter zal zeggen.

De vraag is of er een volgende keer komt met dezelfde dader, verder is noodweer iets anders dan de ander zo hard mogelijk neer te slaan….

• BennieMak

Het gebeurt niet vaak, maar deze keer ben ik het geheel met je eens!

• DePeter

Beste heer Keutel

Leuk gevonden, alleen jammer dat het nu een persoonlijke kwestie wordt.

• Nog steeds Dennis

Ja, dat krijg je als je iemands opleidingniveau en persoonlijke ontwikkeling erbij gaat betrekken. Maar ik zal niet kinderachtig doen, op dit forum kun je een gemaakte fout gelukkig herstellen.

• Nog steeds Dennis

Dat ik dat nog mag meemaken! ;)

Maar jij wist het natuurlijk al (topic brievenbus…)