Parkeren busje voor raam/deur

  • blauwe diender

    Ja, maar let op. Toen ik nog in Amsterdam woonde, had bijvoordbeeld de huisarts wel een officiele parkeerplaats voorde deur. Net als een invalidenplaats. Dat is anders als gereseveerd. WIj hebben ook plaatsen voor het bureau met gereserveerd op de borden. Dit is wel omdat wij snel bij de voertuigen moeten zijn en niet moeten gaan zoeken waar de voertuigen in de buurt staan geparkeerd.

    gr B.D.

  • KlaasVaak

    Maar hoe handhaaf je op die ‘gereserveerd-voor-’plekken dan?

  • - Gerard -

    Naar buiten lopen en een heleboel kabaal maken ….? X(

  • KlaasVaak

    :D

  • Zorbacop

    Lekker OT sinds 12/10/2009 17:20

  • - Gerard -

    O, ik vond die van jouw anders flink OT. Het betreft hier immers een busje dus wat de APV betreffende ‘Artikel 5.1.8 Parkeren van grote voertuigen’ er mee te maken werd mij toen eigenlijk al onduidelijk.

  • KlaasVaak

    De APV is opgesteld door de VNG.

    De afzonderlijke gemeente kunnen deze in zijn geheel of met uitzondering van één of meer artikelen overnemen.

    Gemeenten kunnen artikelen niet wijzigen binnen de APV.

    Dus het artikel 5.1.8 doet mee, of doet niet mee.

    En niet in de ene gemeente een APV met afmetingen x en in de andere gemeente een APV met afmeting Y.

  • blauwe diender

    wij werken in een omgeving waar de meeste mensen rekening houden en de politie (nog) wilt zien.

    ZIj houden rekening met onze parkeerplaatsen.

    gr B.D.

  • blauwe diender

    ho ho , dat kan wel de VNG model is een model. Daar kan Gemeente ten alle tijde van afwijken. Dus ook van afmetingen en dergelijke.

    Want een stad Amsterdam is iets anders dan Helvoirt.

    Gr B.d.

  • serine

    ik woon vrijstaand…

    bij mij staan mijn afgrijzelijke landrovers voor de deur :D