Bedankt alvast voor alle reacties,
De hond zat netjes aan de lijn en hun namen de bocht en alletwee waren ze met iets anders bezig, er was een sms alert ze zochten een auto.
ze bekende gelijk ook dat ze haar helemaal niet hadden zien staan, ze werden wakker omdat ze zo liep te gillen.
en dan terug te komen op de agenten in kwestie,ze is niet boos op hun,hun kunnen er ook niets aan doen,maar ze kunnen wel de waarheid vertellen,en daar schort het dus nu aan..
We gaan in ieder geval verder met dit vervelend iets,en nogmaals ik begrijp dat het dan een ‘'ding’' is maar een beetje menselijkheid moet je toch kunnen verwachten van de politie Haaglanden….althans dat mag je dan aannemen. Voor hun is het geen ding maar een deel van hun gezin!
We hopen dan ook nog steeds dat de politie gewoon open kaart speelt maar helaas zal dit niet gaan gebeuren en zit mijn vriendin met hele hoge dierenartskosten,de hond heeft gebroken bekken…en daarnaast zit zij met een dochtertje die wederom een klein''traumaatje'' op heeft gelopen ondanks dat het dan in hun ogen een ‘'ding’' is..
ze stonden er bij en keken ernaar..laten we het daar maar ophouden.
Reem,aan jou wil ik zeggen bedankt voor je eerlijke antwoorden en we gaan dit zeker doen!
Het kan en mag niet gebeuren dat ze hier niks mee gaan doen,en zeker niet als ze gewoon verzekerd zijn tegen dit soort ongelukken.