Waarom vind je dat een goed idee?
Wat maakt mij dat nou uit, Planner? Ik hoop zelfs dat ze het zover voor elkaar krijgen dat boetes eenmaal opgelegd direct van de rekening van de overtreder worden afgeschreven. Zie je het al voor je? Valt er een enveloppe in de brievenbus van het CJIB met een transactiebedrag en wanneer het is afgeschreven. Scheelt de politie een heleboel werk om bij wanbetalers langs de deur te gaan.
Er is kennelijk wat mis met jouw korte termijn geheugen…
Omdat ik vind dat de politie zich met belangrijkere zaken moet bezighouden. Er liggen nog vrachten aangiftes op de plank.
http://politie.startpagina.nl/prikbord/12894116/12896403/re-korpschef-verwachtingen-politie-naar-beneden#msg-12896403
Ik denk eerder dat er wat mis is met jouw leesvaardigheid. Ik schrijf dat de politie zich, wat mij betreft, bezig moet houden met belangrijkere zaken. Dat ik het een goed idee vind dat de belastingdienst die taak van de politie overneemt. PUNT. En dan begin jij een verhaal over budgetten die dan van de politie naar de belastingdienst gaan, zeg ik dat dat mij helemaal niet boeit maar is dat ineens wel HET ARGUMENT. Jouw argument maar niet mijn argument. Dat is net zoiets als wanneer ik schrijf dat ik een Aston Martin een prachtige auto vind, jij zegt dat ik, omdat ik die auto niet kan betalen, het DAAROM geen mooie auto mag vinden.
Dat viel mij ook al op in de discussie over hotspots en de discussie op het prikbord voor de beveiliging over einde geldigheid legitimatiepas einde arbeidscontract. Jij leest helemaal niet wat iemand schrijft maar focust je alleen maar op jouw visie over bepaalde zaken en wat een ander ook schrijft, het schijnt niet tot je door te dringen.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?