winterslaap

• Jobthecop

Is iedereen soms in een winterslaap gevallen? Ik zie geen nieuwe discussies meer, geen scherpe commentaren meer, …..waar is iedereen dan?

• - Gerard -

Ik ben die winterbanden ook meer dan zat. (haha).

Ik denk dat het daadwerkelijk doorgaan van de Nationale politie de politiewereld even op haar plaats heeft gezet en dat men even moet bijkomen van de schrik. Maar het kan natuurlijk ook zo zijn dat de politeagenten het met dit weer te druk hebben voor het prikbord….

• Planner

Zo niet bij de brandweer. Die hebben tijdens het werk tijd om te twitteren….

http://www.blikopnieuws.nl/bericht/122739/Brandweer_Flevoland_mag_niet_meer_twitteren.html

• ­­¥ Lotje ­­¥

nee ,……sneeuwballen aan het gooien :D

gr. Lotje

• - Gerard -

Baldadig gedrag, moeilijk bewijsbaar …… dus ja, spek op de kat binden voor de agenten. Nee hoor, ze zijn best wel aardig.

• ­­¥ Lotje ­­¥

puh puh . Tis er weer voor toch :) en effe kind zijn ,och moet kunnen.Waar woon je :D haha kreeg je een sneeuwbal in je nek, lekker fris .B)

• - Gerard -

Ik woon thuis. Maar ik wil wel even naar Enkhuizen rijden …… als je Gluhwein hebt……… X(

• ­­¥ Lotje ­­¥

haha:D te ver . oké ik laat die bal dan wel zitten ;)

• Hyperactief A-P

Dit prikbord is al heel lang op sterven na dood Jobthecop. Dat geeft niet, want wat men in de praktijk toepast is vele malen belangrijker, dan zo'n prikbord. En in de praktijk kom je mensen die vaak ongezouten kritiek op de politie hebben, niet tegen is mijn ervaring. Laatst waren er ook ronde tafel gesprekken tussen o.a. rechters en burgers om kloven te dichten, daar idem dito, degeen waar het eigenlijk voor bedoeld is zie je niet, alleen geïnteresseerden 4en/ of mensen die bereid zijn zelf een steentje bij te dragen. Groetjes v Hyperactief A-P.

• - Gerard -

Hyperactief A-P Schreef:

——————————————————-

> Dit prikbord is al heel lang op sterven na dood Jobthecop.

Onzin. Het bereik is erg beperkt, het zijn vrijwel altijd dezelfde mensen die hier prikken. Dus, of de politie boeit de gewone burger niet of de twee werelden liggen te ver uit elkaar.