winterslaap

• Hyperactief A-P

Je vergeet één ding - Gerard -, heel veel prikkers van het eerste uur hebben dit bord allang vaarwel gezegt, waaronder hele serieuze die nog persoonlijk afscheid hebben genomen. Voor de rest bestonden eventuele contacten met mensen, uit los zand wat grotendeels uit nieuwsgierigheid geboren was, maar niets diepgaands gemeenschappelijks op dit gebied. Die mensen die dat wel hadden/ hebben zijn allang om mij welbekende redenen afgehaakt. Maar goed, ik zette mijn computer even aan voor wat anders, en zag deze binnen rollen, ga nu ff wat anders doen. Groetjes v Hyperactief A-P.

• ­­¥ Lotje ­­¥

Hyperactief A-P Schreef:

——————————————————-

> Je vergeet één ding - Gerard -, heel veel

> prikkers van het eerste uur hebben dit bord allang

> vaarwel gezegt

Ik prik toch ook al wel een tijdje . men veranderd wel eens . is er niks prik men niet maar denk toch wel dat sommige die geprikt hebben wel eens lezen . Zelf heb ik dat ook op een bepaald bord waar ik eerst kwam.

, waaronder hele serieuze die nog

> persoonlijk afscheid hebben genomen.

stel niks voor , sommige zijn net johan Cruyff . Die nam ook dikwijls afscheid en blijf terug komen

Voor de rest

> bestonden eventuele contacten met mensen, uit los

> zand wat grotendeels uit nieuwsgierigheid geboren

> was, maar niets diepgaands gemeenschappelijks op

> dit gebied. Die mensen die dat wel hadden/ hebben

> zijn allang om mij welbekende redenen afgehaakt.

gewoon lezen wat je boeit de rest sla je dan gewoon over .;)

> Maar goed, ik zette mijn computer even aan voor

> wat anders, en zag deze binnen rollen, ga nu ff

> wat anders doen. Groetjes v Hyperactief A-P.

:) als je boodschappen nog moet doen , trek wat tijd eruit . Tis stervens druk overal :D Fijne dagen :)

groet, Lotje

• Hyperactief A-P

Ik prik toch ook al wel een tijdje . men veranderd wel eens . is er niks prik men niet maar denk toch wel dat sommige die geprikt hebben wel eens lezen . Zelf heb ik dat ook op een bepaald bord waar ik eerst kwam. Aldus: Lotje.

Hoi Lotje, ik ben nog een prikker van bijna het eerste uur, prik ruim 10 jaar nu.

stel niks voor , sommige zijn net johan Cruyff . Die nam ook dikwijls afscheid en blijf terug komen Aldus: Lotje.

Dat doe ik zelf ook, als ik toevallig iets interessants zie en kom ergens overheen, dan zet ik ook mijn ding neer ondanks dat ik weg was. Maar dan alleen bij onderwerpen die blijven trekken of boeien. Maar degeen die ik aanhaalde zijn echt gestopt.

gewoon lezen wat je boeit de rest sla je dan gewoon over .;) Aldus: Lotje.

Dat doe ik toch wel, ik bedoel mensen die zich als je ze in werkelijkheid ontmoet, mooier voordoen dan ze zijn.

:) als je boodschappen nog moet doen , trek wat tijd eruit . Tis stervens druk overal :D Fijne dagen :) Aldus: Lotje.

Ja dat moest ik nog een klein beetje, viel heel erg mee met wachttijden gezien de drukte, heb alleen diverse winkels af moeten shoppen voor een kerststol, om kerst zonder stol geef ik geen drol.:D Hetzelfde toegewenst. Groetjes v Hyperactief A-P.

• serine

shit…de boodschappen….helemaal door de drukte vergeten…dat word vroeg op morgen..(:D

• serine

er gebeurd inderdaad weinig meer…ik kom hier niet zo veel maar als ik dan langs kom lezen heb ik ook weinig gemist..

maar goed…iedereen een fijn uiteinde van wie hier ook weinig meer post maar nog wel leest…en voor de actieve prikkers natuurlijk hetzelde..

pas goed op jullie ogen vingers en andere ledenmaten..en hou het gezellig..;)