tegenwoordig wordt niet met helder licht geflitst
ik weet niet wat het wel is, miss wel infrarood
en de waarheid zou ik maar geloven
Gepost door: dirkjan ()
Datum: 24 februari 2011 17:15
Beste deskundige,
hoe is jullie ervaring als je geflitst wordt op een dag waarvan het zicht redelijk donker is want mijn broertje is geflitst en zegt van niet… maar ik wil weten hoe helder het foto is als je die opvraagt bij de politie nhn.
*********************************************************************************************************
Hoi ik vind het eerlijk gezegd een beetje een vaag bericht . Het ga toch of je daar te hard reed of wat dan ook . Men ziet het volgens mij aan het kenteken wel . of je moet bewijs hebben dat , dat niet kan op die plek . Wat maak het uit wie dan reed . zoals je broertje . Mij komt het over dat je ,je broertje niet vertrouwd.
Sorry KlaasVaak maar er zijn nog genoeg palen die werken met licht. Sterker nog er zijn er zelfs nog die het nog doen met een oud fotorolletje. En aangezien er in het eerste bericht niet wordt aangegeven dat er sprake is van een auto (oid) dat langs de weg stond kan hij dus zeker wel gefltst zijn.
Groeten
Nou ik heb echter begrepen dat het langs een boom stond en op de heen weg is er geen flits geweest maar op de terugweg ook niet,wat ik eigenlijk concreet wil weten ondanks geen flits en in het donker of er een duidelijke afbeelding van de chauffeur tezien zou zijn, of juist vage afbeelding…. wie o wie heeft er ervaring mee ?….
Zoals al een paar keer aangegeven, is het speculeren wat je allemaal op de foto kan zien. Waar stel nu dat wij zouden zeggen “de bestuurder staat er haarscherp op”, dan is de enige manier om er achter te komen of dat zo is door de foto op te vragen.
Stel anders je vraag op http://www.flitsservice.nl , de “experts” daar zullen je ongetwijfeld van allerlei “adviezen” kunnen voorzien.
Ik vraag me af waar jouw interesse nou uit voortkomt.
Het betreft je broertje maar jij maakt je er uitermate druk om.
Wat is jouw rol in deze???
Zoals al aangegeven: als je broertje het wil weten dient hij in actie te komen en de foto op te vragen.
Kennelijk weet je broertje heus wel hoe het zit en of hij te hard heeft gereden.
Met en zonder flits en met en zonder foto.
Je broertje kan je alles vertellen maar jij lijkt hem niet te geloven.
Net zoals wij hier jou alles kunnen vertellen en jij ons niet lijkt te geloven.
Maar vertel jij òns wel alles?
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?