Geflitst enig idee hoe de foto kan zijn aub.

• rijsbergen

een foto van een bestuurder is niet echt belangrijk. De bekeuring zal gewoon op kenteken opgestuurd worden naar de eigenaar van het voertuig.

• KlaasVaak

Dus betaal jij de boete van je broertje? want je broertje is geflitst en jij wilt geld besparen.

En jij wenst de juiste info te verkrijgen om daarna de boel te flessen?

Zoals Rijsbergen al zegt: als je kenteken erop staat gaat de boete gewoon door.

Sterker nog: als er een agent staat/stond met een lasergun dan is er misschien niet eens een foto.

Ook dan gaat de boete gewoon door.

Veel succes!

• - Gerard -

KlaasVaak Schreef:

——————————————————-

> Dus betaal jij de boete van je broertje? want je

> broertje is geflitst en jij wilt geld besparen.

Waar schrijft dirkjan dat KlaasVaak?

>

> En jij wenst de juiste info te verkrijgen om

> daarna de boel te flessen?

Suggestief en nergens voor nodig. dirkjan denkt, hooguit en ten onrechte, onder de bekeuring uit te kunnen als de bestuurder niet duidelijk zichtbaar is. Het dringt nog niet echt door bij dirkjan dat de bestuurder niet zichtbaar hoeft te zijn. Dit is Nederland en je bent schuldig totdat je zelf kunt aantonen dat niet te zijn. Vandaar dat ze bestuurders die zich schudig maken aan een gedraging ook geen verdachte noemen maar een betrokkene. Heb je nog minder rechten dan een verdachte. Gewoon betalen of de juridische malle molen van de overheid instappen. Doet de overheid haar best jou knettergek te maken en voor de volhouders met een plaat voor hun kop ligt aan het eind van een bijna eindeloze tunnel wellicht een beloning te wachten.

• KlaasVaak

KlaasVaak Schreef:

——————————————————-

> Dus betaal jij de boete van je broertje?

> want je broertje is geflitst en jij wilt geld besparen.

——————————————————-

Gerard Schreef: Waar schrijft dirkjan dat KlaasVaak?

——————————————————-

1 en 1 = 2

“want mijn broertje is geflitst en zegt van niet”

“echter gaat het me om geld te besparen”

• - Gerard -

dirkjan schrijft dat zijn broertje geflitst is maar hoe weet jij of hij geflitst is in de auto die op naam staat van dirkjan? Staat helemaal nergens dat dirkjan zijn broertje in de auto van dirkjan reed. Kan het broertje niet gewoon geflitst zijn in zijn eigen auto en dat dirkjan in de veronderstelling is dat als je niet duidelijk op de foto staat, je ook geen boete hoeft te betalen? En dat het dirkjan om geld besparen gaat wil niet zeggen dat dirkjan persoonlijk geld bespaart. Misschien bespaart zijn broertje geld en bedoelt hij met geld besparen dat zijn broertje niet hoeft te betalen.

O, en ik kan ook tot 2 tellen dus daar ligt het niet aan. Jij doet veronderstellingen, aannamens die helemaal nergens door dirkjan geschreven zijn. Kan best dat je gelijk hebt KlaasVaak maar dirkjan schrijft het in ieder geval niet zodat het voor iedereen duidelijk is.

• KlaasVaak

zo lust ik er nog wel een paar

is dirkjan wel een man? dat staat ook nergens

bedoelt hij (zij?) met flitsen wel een snelheidsovertreding?

en zo kan ik nog wel een paar dingen noemen die er niet staan en we aannemen

• - Gerard -

He joh ….. jullie doen toch aan waarheidsVINDEN? Dat waarheidsBETWETERS is toch echt iets van het OM KlaasVaak, ben jij nog lang niet aan toe. En zolang topicstarter zichzelf dirkjan noemt ga ik uit van een man. ;)

• mwb

Ik denk dat het Dirk Jan geen ene ruk interesseert dat hier een discussie wordt gevoerd over hoe een en ander misschien wel precies in elkaar zit;

Ik denk dat het Dirk Jan geen ene ruk kan schelen dat er mensen zijn die hier hun frustraties over Justitie in dit land ongevraagd aan hem kenbaar willen maken.

Ik denk dat Dirk Jan gewoon een antwoord wil op zijn vraag.

En die heeft hij nu wel, denk ik.

• - Gerard -

Uh … mwb, dirkjan had op 24 februari al meerdere reacties met allemaal eigenlijk wel hetzelfde antwoord. We zijn nu 1 maart ….. dus, om het politiek correct te zeggen, mag jij jezelf wel rekenen tot de ‘roeptoeters’. Want hoe die gaan dingen op dit prikbord, moet jij ondertussen toch ook wel weten? Iemand stelt een vraag, krijgt daar meestal heel rap een antwoord op en dan gaat de discussie vaak alle kanten op zijdelings het onderwerp nog aanrakend.

• KlaasVaak

Ik heb de regel gemist waarbij het niet is toegestaan om verder te discusieren over een reactie van een ander.

Dus ik denk dat het mij geen ruk interesseert of dirkjan zich nog in de discussie mengt tussen gerard en mij, net als mij jouw reactie daarover niet intersseert.

Je mengt je in een gesprek zonder eraan deel te nemen, inhoudelijk dan.