wat vind je er zelf van

• buddha

hallo agenten,

ik als niet wetshandhaver ben er benieuwd naar wat jullie er zelf van vinden , dat jullie teveel tijd steken in het najagen van gewone burgers die wellicht een kleine overtreding begaan en zo geld verdienen terwijl de echte overlast plegers vaak relatief ongemoeid blijven.

buddha

• rijsbergen

ik vind dat er meer tijd moet worden vrijgemaakt om mensen als buddha voor alles te verbaliseren, vooral voor simplistisch denken moet een hoge boete komen :P

• Jobthecop

Ik denk helemaal niet dat de echte overlastplegers ongemoeid blijven. Integendeel, we ‘stalken’ ze bijna, controleren ze een aantal malen per dag, schrijven bonnen waar we ze schrijven kunnen. Nee, dan die “gewone burger” die ik gisteren een bon schreef omdat hij zijn auto bijna midden op straat neer had gekwakt in het stilstaangebied, om zo even boodschappen te kunnen doen. “Luiigheid” noemde hij het. “Hufterigheid” noem ik het. En 70 euro voor de koningin. En verdiend ook.

• wim76

Ik heb dit jaar nog maar 3 bekeuringen geschreven.

Nou wat ben ik die mensen aan het najagen.

Heb wel wat beters te doen.

Maar als men echt hun best doet met solliciteren naar een bekeuring zal ik ze dan ook niet teleurstellen.

:)

• Rob II

Hoe bedoel je veel tijd steken in het najagen? De overtredingen worden recht onder je neus gepleegd en dan verdien je een bon.

Als de gewone burger geen bon wil voor kleine overtredingen dan moet ie de politiek zover krijgen dat de regels waarop de overtredingen gebaseerd zijn worden geschrapt.

Alleen dan niet lopen klagen als de buurman dan zijn auto op 1 meter van je voordeur parkeert “omdat er verder geen plek was”, geen kruising meer kan oversteken omdat iedereen het rode licht negeert, je kind wordt doodgereden omdat iedereen met 80 km/u door woonwijken jakkert etc etc etc.

• Melissa

Als je je als burger gewoon aan alle regeltjes houdt is er geen agent die moeilijk doet.

• mwb

Dit was wellicht af en toe zo tot vorig jaar.

Daarna kwam een nieuw kabinet en was het afgelopen met bonnenquota en geld verdienen.

Dat is nu gewoon niet meer het geval.

• - Gerard -

Ik, gewone burger, kijk af en toe eens naar een foto waar politieagenten op staan om ze te kunnen herkennen …. ik word NOOIT nagejaagd.

• KlaasVaak

weten we gelijk in welke categorie buddha zit bij ons, verbalisanten. :D

• KlaasVaak

helemaal mee eens.

de politie doet het nooit goed als een burger een bon krijgt

als de burger niet zelf betrokken is dan kan de politie geen bonnen genoeg schrijven, liefst bij die burger in de straat