Wie voorrang?

• Peter R

de eerste zin is weer zo'n opmerking van een sul, ik ben hier niet om te ouwehoeren of te liegen

• rijsbergen

maar de rest is volgens mij wel een antwoord op je vraag dus iemand een sul noemen lijkt mij niet echt nodig

• KlaasVaak

Jij schreef:

——————————————————-

> ik ben een tijd geleden in de wagenstraat in den haag, één richtingsverkeer, terug gestuurd door een aankomende politie auto ik moest

> acheruitrijden de agent achter het stuur vertelde dat ze een ontheffing hadden, is dit een leugen of is dit echt zo

Je vraagt zelf aan mij om te beoordelen of jouw casus een leugen is.

Doordat je (te) lange zinnen maakt zonder interpunctie, is het aan anderen om te beoordelen waar de vet gedrukte tekst betrekking op heeft.

Leer eerst eens goede duidelijke zinnen te formuleren voor je anderen een titel geeft.

• Peter R

een slimmerik kijkt daar doorheen

• KlaasVaak

Opnieuw schrijf je niet op wat je bedoelt.

Het is “ergens OVERHEEN kijken” of “ergens DOORHEEN prikken”.

En een slimmerik schrijft dus de vraag op waar hij een antwoord op wil.

En dan krijg je ook op die vraag (of vragen, want in jouw geval waren het twee vragen: is het gelogen en mag de politie dat) zoals ie gesteld is een goed antwoord.

Dat jij niet in staat bent in correct Nederlands een vraag te stellen betekent niet dat je mij moet proberen te dwingen om te gokken wat jij bedoelt.

En dat terwijl je mij dan sarcastisch als “slimmerik” betitelt zegt mij maar één ding: dat je een sukkel bent.