strafblad

• ­­¥ Lotje ­­¥

jaja . maar weet wel dat Taxichauffeurs ook wel eens expres verder rijden en dan zeggen: die weg is daar opgebroken ik moet een andere route nemen . om aan de rijtijd te komen voor meer te betalen .

• KlaasVaak.

I know….en dat wist de klant ook. Daar probeerde de klant ook naartoe te werken.

Maar de klant verraadde zichzelf met zijn kletsverhaal door te roepen “dat om de hoek van de gastbank wèl een geldautomaat zat van zijn (t)huisbank en dat had de chauffeur moeten weten”.

Hard naar de chauffeur wijzen en de reden aangeven wáárom en daarin jezelf belasten.

Priceless :D.

• - Gerard -

KlaasVaak, wat maak je er nou weer een verhaal van man. Wel leuk om te lezen overigens. Vraag is: een vriend heeft een strafblad, kan ik daar ook achter komen waarom, als hij het met niet wil vertellen.

Nou, via de overheid dus niet. Klaar. Niks geniepigs, niet waardeloze relatie.

Dan is het verder aan Uffeltje of ze die meneer nog als vriend wil.

• KlaasVaak.

Het was EEN vriend niet DE vriend.

• gerda58

Nou nee hoor. Als je kinderen hebt, dan pas je wel op, iemand in je gezin te halen. Wat als die ‘vriend’een veroordeelde pedofiel is??

• ­­¥ Lotje ­­¥

Hoi

Staat er niet bij of ze kinderen heeft

http://politie.startpagina.nl/prikbord/14786631/strafblad#msg-14786631

• JAN

gerda58 Schreef:

——————————————————-

> Nou nee hoor. Als je kinderen hebt, dan pas je wel

> op, iemand in je gezin te halen. Wat als die

> ‘vriend’een veroordeelde pedofiel is??

zo'n ziek iemand……..dood knuppele,blijf met je handen af van oude mensen….en zeer zeker van kleine kinderen.

ik ben met zo.n iemand helemaal klaar,er is heen tussenweg gr jan

• serine

ik dacht het niet lotje..het kan wel een pedo wezen..en die hoef ik echt niet in mijn vriendenkring…

en welke vriendschap het ook is..het zijnde een relatie of gewoon een vriend..dat zou op een basis van vertrouwen moeten kunnen zijn..als ik er achter kom dat een van mijn vrienden een strafblad heeft maar die doet daar geheimzinnig over..komt die mijn huis gewoon niet meer in… (nog niet misschien..

iemand die daar niet open over kan zijn…moet wel iets heel ergs geflikt hebben ..

en ik heb de plicht als gezagdrager om de veiligheid van mijn kids te waarborgen..