Apeldoornse agent op homo-ontmoetingsplaats

• - Gerard -

KlaasVaak. Schreef:

——————————————————-

> Zowel jij als Gerard discussieren niet normaal.

> Als ik daar fel stelling tegen neem, zoals ik de

> laatste paar keer opzettelijk gedaan heb, 'hoeft

> het al niet meer'.

Volgens mij zijn we nu helemaal op het verkeerde spoor aangekomen. KlaasVaak, ik heb niks tegen jou, ben het in 99 van de 100 gevallen met je eens, maar ik mag toch wel doorvragen over een onderwerp wat voor jou basiskennis is en voor mij volkomen vreemd?

Ook in deze discussie ben ik het weer volledig met je eens. Het speelde zich niet in jouw regio af, waarom moet jij er dan een mening over hebben. Je voert, wat mij betreft, een hele rij argumenten aan, en ik ben het daar volledig mee eens, vandaar het: je bent aardig op dreef met een :) … ergo: prima argumenten van jou KlaasVaak.

Waarom denk je nou steeds het meest vreselijke van iemand? Elke keer geef je mij de indruk dat ik jou bewust in een of andere val wil lokken?

• DePeter

Ik ga in deze geen partij kiezen maar het valt me wel op dat wanneer het een burger zou betreffen, je zeker een mening hebben en vooral niet laten hem hier te ventileren.

En begrijp me niet verkeerd iedereen mag een mening hebben, dus ook jij Klaas, maar het viel me gewoon op.

Doorgaans ben je toch wel iemand die zich in een discussie mengt.

grtzzz

• Hyperactief A-P

Ik ga in deze geen partij kiezen maar het valt me wel op dat wanneer het een burger zou betreffen, je zeker een mening hebben en vooral niet laten hem hier te ventileren. Aldus: DePeter.

Precies DePeter, de spijker op zijn kop, ook op het oude forum was dit van diverse mensen regelmatig een punt van kritiek. Wel altijd het eerste of het hoogste woord hebben als het anderen aangaat, maar is er mogelijk iets mis binnen de eigen gelederen, dan is het net als politici, geen commentaar… En even voor de goede orde, natuurlijk is zo'n zaak persoonlijk niet aan schrijvers (zeker niet uit een andere regio) te verwijten, maar dat spreekt eigenlijk voor zich. Groetjes v Hyperactief A-P.

• Sander

Tsss zoals velen lees ik regelmatig de posts op dit prikbord. Het valt me op dat er vaak op verkeerde wijze gediscussieerd wordt. Mensen poneren een stelling en zijn op dat exacte moment al niet meer bereikbaar voor andere zienswijzen en argumenten.

Kortom vervelende topicstarters/trollen, ik ben blij dat ik ze niet op mijn prikbord heb…

Sterkte aan de mensen die met goede bedoelingen vragen willen beantwoorden.

Sander

• - Gerard -

Bedankt voor jouw onduidelijke bijdrage. Misschien zou je een aantal voorbeelden willen geven van jouw verwijten of kom je hier ook alleen om te trollen, zoals je een ander verwijt, en lezen we een hele tijd niks meer van jou?

Wat KlaasVaak dan zeemeeuwmanagement noemt: de boel hier onderschijten en dan snel weer wegwezen.

• Hyperactief A-P

Tsss zoals velen lees ik regelmatig de posts op dit prikbord. Het valt me op dat er vaak op verkeerde wijze gediscussieerd wordt. Mensen poneren een stelling en zijn op dat exacte moment al niet meer bereikbaar voor andere zienswijzen en argumenten. Aldus: Sander.

Wat je schrijft is allemaal van toepassing op jezelf Sander, daar jij absoluut niet bij machte bent om te oordelen of anderen open staan voor andere zienswijzen, of heb je een glazen bol naast je toetsenbord staan?

Kortom vervelende topicstarters/trollen, ik ben blij dat ik ze niet op mijn prikbord heb…

Sterkte aan de mensen die met goede bedoelingen vragen willen beantwoorden. Aldus: Sander.

Jij heb dus in ieder geval een forum met een “hoog” democratisch gehalte, als het niet in jou straatje past dan deugt het dus niet. Over verkeerde discussiewijze's gesproken, haal de balk uit je ogen voor je de splinter bij een ander zoekt… Groetjes v Hyperactief A-P.

• KlaasVaak.

Enig idee wie leider onderzoek is?

Enig idee wie pleidooi houdt?

• KlaasVaak.

Ik kan het verkeerd hebben maar deze quote was aardig aan mij gericht…

Hyperactief A-P

Maar dat niemand van de agenten prikkers alhier openlijk zijn afschuw uitspreekt over deze collega,

• KlaasVaak.

Waarom oh waarom wordt er dan kritiek geleverd als

niemand van de agenten prikkers alhier openlijk zijn afschuw uitspreekt over deze collega

• KlaasVaak.

als het niet in jou straatje past dan deugt het dus niet

En dat zeg jij?

Proest.

Dit topic is gesloten, er kunnen geen reacties meer worden geplaatst.