Sorry. Ik hebss zelf passs 1 flessssje…. laat maar.
Ik bedoelde natuurlijk ook staande houden en legitimeren, ik gebruikte de verkeerde woorden. Het was 1 glas wijn. Het ging me er alleen om dat hij dacht dat ik blijkbaar beschonken was en me toch een misdrijf liet begaan, namelijk liet rijden. Ik had het logischer en veiliger gevonden vanuit dat oogpunt dat hij me bij de pomp meteen staande had gehouden.
Ik zeg niets over het optreden van desbetreffende agent want ik ben er alleen maar een voorstander van dat er hard opgetreden wordt tegen mensen die teveel alcohol gedronken hebben en toch aan het verkeer deelnemen. Ik voelde me met mijn ene glas toch nog schuldig omdat het mijn principe is om eigenlijk helemaal niet te drinken en te rijden. Maar ja, sigaretten op en toch even heen en weer gereden.
Bedankt voor je antwoord trouwens.
En voor Lotje:
Een agent is 24 uur per dag agent en bevoegd op te treden.
Hij is niet 24 uur per dag in dienst en krijgt slechts betaalt als hij in dienst is.
(Uitzonderingen daargelaten: denk aan als deze zaak tot een aanhouding had geleid en de agent naar bureau had gemoeten om e.e.a. in een proces-verbaal te verantwoorden
kan hij in overleg de uren als gewerkte uren opgeven smiling smiley).
oké Weet ik dat. Ik leer nog steeds al zit ik in de vut
Sorry
dranklucht ruikt de agent, en ja .je zou het op kunnen hebben of je kleding er naar ruiken
Afgelopen zaterdagavond reed ik naar een benzinepomp die 3.5 kilometer van mijn huis gelegen is. Toen ik af wilde rekenen stond er in de rij voor de kassa een agent die buiten dienst was die een dusdanige dranklucht bij mij constateerde
nogmaals de agent nam voor alle zekerheid zijn controle .
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?