aangifte tegen belediging niet behandeld

• grey

als mijn aangifte niet in behandeling genomen wordt,

kan ik dan op ander politie bureau wederom aangifte doen??

• ¥ Lotje ¥

1- waarom word jou klacht niet in behandeling genomen

Ten eerste . Staat het wel op papier of heb je het mondeling door gegeven??

Ten tweede . ga het over dat politie bureau zelve dat je daar een klacht over heb .

Ten derde . heb je bij je klacht aangifte, wel je naam gezegd.

je kan dat terug vinden op internet:

Wanneer wordt uw klacht niet behandeld?

Uw klacht wordt o.a. niet behandeld:

als er persoonlijke gegevens missen, zoals naam, adres en bereikbaarheidsgegevens;

als u klaagt over een bekeuring. De procedure om bezwaar aan te tekenen staat achterop de bekeuring;

het voorval waarover u klaagt langer dan een jaar geleden is;

als de ernst van de gedraging waarover u klaagt, onvoldoende is.

• swat

Nee, u kan maar 1x aangifte doen. Men kan zien dat er reeds aangifte is gedaan dus wordt de 2e aangifte niet opgenomen.

U kan over het feit dat de aangifte niet in behandeling is genomen zodra daar schriftelijk bericht van hebt gekregen, klagen bij de officier van justitie in het arrondissement waar het feit gepleegd.

Als de politie uw aangifte zonder enig bericht daarover niet in behandeling neem dan kunt u daarover bij het betreffende korps een klacht indienen (zoals Lotje ook aangeeft).

• richard de vreede

Als je in delft aangifte wilt doen omdat je door de politie een pistool door hun op je hoofd gezedt wordt naar aanleiding dat iemand dat gezegd heeft en ze weten zelf wie het was, dan zegt de politie dat ze hem zelf vervolgen. Nooit gebeurd. Maar ze waren wel zulke helden om met 4 man boven op me springen. Standaard procedure. En het feit als je hun dan uischeldt voor k.politie, vinden ze genoeg reden voor een aanklacht tegen mij…. Ziekelijk gewoon. Maar van mij is dat korpsje nog niet af. Als ik aangifte wilt doen en zij zeggen dat zij het afhandelen met die ‘kamper’ en ze doen niks, zitten ze een beetje fout….

• swat

Waar had u aangifte van willen doen? Van het feit dat iemand kennelijk tegen de politie heeft verteld dat u een vuurwapen o.i.d. hebt?

• grey

de aangifte tegen belediging wordt niet in behandeling genomen “omdat de brief niet aan mij was gericht”. MAAR er stonden dus wel voornamelijk leugens in OVER mij. Dus mijn vraag : is de reden dat de brief niet aan MIJ was gericht een KULargument of gerechtvaardigd ????? Ik vind dat laatste in ieder gevalvan niet.

Ook wordt “openbaar” als argument gebruikt, namelijk dat de brief vol leugens niet “openbaar”is, nee DAAROM is het aangifte tegen belediging geworden en NIET tegen smaad, laster waar ik het op wilde “gooien”.

Waar is “de politie” mee bezig?????……. even tussen vele haakjes……..

• ¥ Lotje ¥

waar maak je eigenlijk zo druk over?? ze kunnen beter over je lullen dan luiden . En ouwehoeren doen mensen toch . . En negatief over iemand zijn kan ook positief werken . als je een zaak heb tenminste ………. . Hoe zo zou je denken. De mensen worden nieuwsgierig en die komen dan ……;)

• grey

alleen serieuze reacties graag

• grey

ga verder met je roddels of anders je hondje even uitlaten, “lotje”

• ¥ Lotje ¥

Nou nou roddels . ik gaf maar een tipje .

Ik vind overigs wel dat je wat zeurt over de politie , kan het ook niet zo zijn dat het ietsje pietsje bij je zelf ligt.