aangifte tegen belediging niet behandeld

• grey

zoals ik al eerder zei:

WAAR IS DE POLITIE MEE BEZIG ??/!!!!

niks teveel gezegd , dacht ik

• ¥ Lotje ¥

nou echt vriendelijk ben je ook niet zo te lezen als iemand wat zegt en jij zegt ga met je hondje wandelen??

Dus zet alles nog eens op een rijtje voor je zelf .De politie zal het wel nodig vinden om verders niks te doen

• Arie

Overigens dit topic samengevoegd met het eerdere topic over hetzelfde onderwerp.

Mod Arie

• gerard gerrits

Hallo Nederland,

ik wou even iets aan jullie kwijt.

2weken geleden ging ik met me vrouw boodschappen doen in de clomp in zeist.

wij kregen daar ruzie met een marokaan waar we 2weken eerder een verkeersconflict me hebben gehad.

hij was nu met ze vriendjes en stook het vuurtje dus maar op omdat ie nu wel durfde ze mond (bek) open te trekken.

als gevolg daarvan is mijn vrouw geslagen door 1 van de 4 marokanen.waarop ze snel te voet weg rende.

daarop hebben wij aangifte gedaan en zijn er 2 jongens opgepakt.

ze hebben een kleine 3 dagen in de cel gezeten.

en vandaag tot onze verbazing melden de politie ons dat de zaak geseponeerd is omdat er niet voldoende bewijs is tegen ze.

er zijn 3 getuigen verklaringen afgenomen. (hoezo niet voldoende bewijs)

als JUSTITIE hier al niets aan doet waar moet het dan heen met ons mooie landje.

me vrouw durft nu niet eens meer naar de supermarkt dus wij zijn in deze zaak de verliezers. wat in mijn ogen echt onacceptabel is.

kunnen we nu samen onze handen in 1 slaan om ons land te beveiligen

mijn vertrouwen in de POLITIE en vooral JUSTITIE in nu helemaal naar het 0 punt gedaald.

kan iemand mijn vertellen hoe of wat ik nu zou kunnen doen

• jaq

Artikel 12 Wetboek van Strafvordering starten.

Het juridisch loket kan je hierbij evt bij van dienst zijn.

Op rechtspraak.nl zoeken op artikel 12 procedure, de rest wijst zich wel.

Succes ermee!!!