stop drugs

• Sven

Bijna helemaal mee eens. Op zich is er niets mis met het kopen van een huis. Het is over het algemeen een investering. Het gaat er alleen om op wat voor manier je geld leent. Als je volgens de bank 300.000 Euro mag lenen, koop dan geen huis van 300.000 Euro, maar doe het even wat minder en zorg dat de hypotheek af te betalen is met 1 salaris. Verzeker jezelf tegen werkeloosheid en sluit een NHG hypotheek af die je volledig aflost. Er kan dan weinig mis gaan.

Ik heb zelf ook altijd gehuurd, totdat ik samen ging wonen in een huis van krap 40m2. Uiteraard wil je dan wat anders, zodat je wat meer ruimte hebt. Huren via de sociale huurmarkt ging niet meer, omdat ik volgens de EU een te hoog inkomen heb. Dan blijven er 2 opties open: huren in de particuliere sector of kopen. Wij hebben gekozen voor de laagste maandlasten: kopen dus. Ik wil niet zeggen dat we gedwongen zijn om te kopen, maar financieel was dat de beste keus. Uiteraard wel zodanig gekocht dat wij in het plaatje passen zoals ik in de eerste alinea beschreef.

• ¥ breed ­­¥

Een gemiddelde hennepplantage leverd volgens mij tussen de 30.000 / >>>meer dus op.

Kun je snel een huis kopen….

`t ging hier toch over drugs sven?

mvg

• ¥ breed ­­¥

Dat sloeg nergens op, ik heb `t daarom verwijderd.

excuus

mvg

• Sven

Sinds jouw zijstap gaat het net zoveel over drugs als dat het over appels gaat. Kinderachtig gezegd: jij begon. 8-)

Overigens lijkt mij een huis kopen met crimineel geld lastig. Nadat er een MOT-melding is gedaan ben je de pineut.