Instanties accepteren valse ID-bewijzen

• rijsbergen

Is dat zo of denk je dat het er dan zo uitziet???? Volgens mij heb jij nog nooit in leven valse danwel vervalste documenten onder ogen gehad dus kan je daar ook niet over oordelen in mijn ogen.

• BennieMak

Wat voor een mens een overtuigend ID lijkt, ziet er voor een intelligente camera eruit als een vod…ooit wel eens kennis genomen hoe een computer kan ‘kijken’'!

• rijsbergen

Volgens mij heb je echt geen flauw idee waar je het over hebt. Een apparaat is zoo ontzettend makkelijk te bedotten dmv vervalsingen/valse documenten. Je hebt volgens mij echt geen idee. Welke gedeelte van het paspoort dient dan trouwens in jou ogen gelezen moeten worden door het apparaat?

• BennieMak

Beste rijsbergen,

Het wordt een beetje een welles-nietes spelletje, geloof mij: Camera's, opgeslagen gegevens, gegevens die in een externe databank liggen opgeslagen, de combinatie van…wordt erg lastig om de geldigheid te maskeren…lijkt mij!

• rijsbergen

Dat lijkt jou ja maar is in werkelijkheid anders. Welk gedeelte/pagina van het paspoort dient dan volgens jou gelezen te worden en welke landen mogen dan wel en welke niet gelezen worden?