In jurisprudentie ligt vast hoe lang e.e.a. mag duren.
Noem eens een voorbeeld?
Goede dag,
Bedankt voor de reacties.
zal het even precies uitleggen, we wassen ramen met een telewash-systeem, daarmee lap je de ramen van een klant met gedeminiraliseerd water dat je uit een tank in de auto dmv een lange slag transporteerd naar de borstel op een lange steel.
Ben ook benieuwd of ik ook in een betaald parkeren gebied zo mag werken of dat we dan moeten betalen en een officiele parkeerplek moeten zoeken.
Alvast bedankt. Groeten nico
nico2 Schreef:
——————————————————-
> Goede dag,
>
> Bedankt voor de reacties.
>
> zal het even precies uitleggen, we wassen ramen
> met een telewash-systeem, daarmee lap je de ramen
> van een klant met gedeminiraliseerd water dat je
> uit een tank in de auto dmv een lange slag
> transporteerd naar de borstel op een lange steel.
Zie je wel … heeft helemaal NIKS met laden en lossen te maken. Nou ben ik geen agent maar van mij kreeg je een prent.
>
> Ben ook benieuwd of ik ook in een betaald parkeren
> gebied zo mag werken of dat we dan moeten betalen
> en een officiele parkeerplek moeten zoeken.
Wat is, voor jou, het verschil tussen een betaald parkeren gebied en een officiële parkeerplaats?
>
> Alvast bedankt. Groeten nico
Zie mijn eerdere reactie ( http://politie.startpagina.nl/prikbord/15950802/15961437/re-laden–lossen-#msg-15961437 ): (parkeer)vrijstelling voor het doen van werkzaamheden.
Zeker niet de hele dag, louter tijdens het doen van werkzaamheden indien deze niet op een andere wijze kunnen worden gedaan.
Eneco heeft deze van voormalig ministerie van Verkeer en Waterstaat.
Verkeer en Waterstaat (ooit Rijkswaterstaat) omdat de rijksbedrijven dan niet per gemeente hoefden aan te vragen.
Bijna alle oude rijksbedrijven hebben deze gehad: de gas en telecombedrijven, voor zover deze niet te versnipperd zijn geraakt en de ontheffing vervallen of ontnomen is.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?