Agent stressgevoelig en dus gevaarlijk

• rijsbergen

ik vraag toch niet hoeveel uur er in een dag zit of wel?? Ik vraag gewoon wat nu precies de waarheid is. Een onderzoek bij een heel klein aantal agenten???????

• BennieMak

Wat waarheid is, dat is een filosofische vraag…sorry ik ben geen filosoof?

• rijsbergen

Nee maar je bent wel meer niet. Waarom begin je dan de topic met een dergelijke titel als ik vragen mag?

• BennieMak

Omdat onzuiver schieten gevaarlijk is, schieten wanneer het niet nodig is als ook niet schieten wanneer het wel nodig is…dat ik dit voor de tweede keer aan een agent(?) moet uitleggen? Heb je daar een verklaring voor?

Wist jij trouwens dat ik of geen man, danwel geen vrouw ben! :D

• rijsbergen

Je legt niets uit maar je komt met een “waarheid” als titel adhv een onderzoekje waar procentueel maar weinig kandidaten aan mee gedaan hebben. Of je een man of vrouw bent maakt mij niets uit want dat doet er in het geheel niet toe. In de plaats waar ik nu woon heb je 4 bakkers waarvan er ooit eentje een diefstal heeft gepleegd. Dat is 25 %. Zijn dan meteen alle bakkers dieven want bij mijn “onderzoek” is het procentueel veel meer dan bij het onderzoek wat jij aanhaalt en waarvan jij dan stelt dat agenten stress gevoelig en DUS gevaarlijk zijn.

• BennieMak

Je vergelijkt agenten met bakkers, boeven met boevenvangers. Voor mij is het duidelijk, een agent is geen supermens…

• rijsbergen

Zo hieperdepiep, dat is pas een geweldige constatering!!!