Goedemorgen ,
misschien is dit niet helemaal het juiste forum maar ik probeer het toch.
Ik ben in het bezit van een parkeervergunning voor in mijn gemeente. Op een drukke vrijdagmiddag kwam ik thuis van mijn werk en er was nog slechts 1 parkeerplaatsje vrij in de buurt. Stond net een tikje buiten het parkeervak met mijn voorwielen maar omdat daar zovaak auto`s staan dacht ik dat dat dus best wel mocht.
De volgende ochtend echter had ik een prent met als overtreding beschreven : “ geen vak ” .
Ik heb een parkeerwacht erop aan gesproken en ook vertelt dat daar altijd auto`s staan. Hij zegt dat hij niets met kollega`s te maken heeft die daarvoor niet bekeuren maar hij doet het wel.
Ik vind dat grote willekeur en daar baal ik van. Foto`s genomen van alle auto`s die er de afgelopen 3 weken hebben gestaan .
Zojuist kreeg ik de beschikking binnen. Als omschrijving van de overtreding staat er nu : parkeren in strijd met parkeerverbod/parkeerverbodszone ( bord E1 )
Ik heb echter een parkeervergunning dus ben ik niet in overtreding van bord E1 ( die volgens mij gewoon een parkeerverbod is ) want de betreffende strook is gereserveerd voor parkeervergunningshouders ( ik dus ook ).
Sta ik hiermee sterk in een verweer naar de OvJ en eventueel een rechter ?